Helloooo....
Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!!!!
İyi okumalar...Not: Cadılar, seni ve Elijah'ı bir kulübeye kapatmışlardı büyüyle. Sırf siz Klaus ve Hayley'e yardıma gitmeyin diye yapılan bir oyundan ibaretti bu. Hayley senin kuzenindi, o yüzden Mikaelsonlar ile beraber çalışıyordun ve de Elijah ile eski sevgiliydiniz.
*
Kulübenin içinde bir o yana bir bu yana dönüp duruyordun. Elijah ise senin aksine daha sakindi, her zamanki gibi duruşunu bozmayıp seni izlemenin keyfini çıkarıyordu.
"Ne zaman oturacaksın, S/A?"
Yürümeyi bırakmadan Elijah'a baktın, aynı zamanda da konuşmaya başladın. Konuşman için işaret gönderen oydu. Daha sonra susman için yalvaracak olması umrunda değildi. Çünkü bazen onun yanındayken çok konuşurdun ve bay asilzadenin kafası şişerdi ama bilmezdi ki bu, ona karşı olan güvenindendi.
"Onları bir ele geçireyim var ya...Neler yapacağımı aklın almaz. Ne demek bizi kulübeye kapatmak ya! Nelerine güveniyorlar? Bir de senle beni...Tabi Klaus ve Hayley için en yararlı olacak kişiler biziz ondan yani."
Nefes almak ve de cümlelerini daha iyi tartmak için duraksadın. O sırada Elijah'nın da ayağa kalktığını ve sana doğru ilerlediğini fark ettin.
"Bir şey mi o-"
Seni geçip arkandaki bir yere ilerlediğinde susup ne yaptığını izlemeye karar verdin. Arkanda kocaman bir piyano vardı ve onca dakika söylenmekten bunu fark edememiştin.
Elijah, uzun parmaklarını piyanonun tuşları üzerinde gezdirdi. Ortaya yumuşak bir melodi çıkarıp gözlerinin içine bakındı parıltılı bakışlarıyla.
"En azından sıkılmayalım diye piyano koymuşlar."
Kollarını göğsünde kavuşturup gözlerini devirdin. Sıkılmamak için başka şeyler de yapabiliriz diye düşündün ve bunu düşünürken de kızardın, siz eski sevgiliydiniz ama onu atlatamamış olmak senin suçun değildi.
Bir şey demek zorunda hissettin kendini. Muhtemelen kendi içinde girdiğin tripleri yorumluyordu ve bunu yapmasını istemedin."Çok düşüncelilermiş(!)"
"Evet. Senin susman için birebir gibi duruyor, ben beğendim."
Alaylı ses tonu kulağına değdiğinde az önce düşündüğün şeyleri geri aldın. Dudaklarını birbirine bastırıp yanına gittin. Odağını piyanoda tuttun ve piyanonun önündeki pufa oturdun. Derin bir nefes alıp parmaklarını tuşlarda gezindirmeye başladın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictionSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...