Hellooo ben geldim yineee...
Ders çalışmaktan çok sıkıldım dostlar ve dedim ki wattpadi bir daha indireyim.
Bakiyim okuyucularım neler yapıyor, beni özlemişler mi? Ben sizi çok özledim de😍Geri dönüşü Rebe ile yapayım dedim. Çünkü neden olmasın.
Hadi iyi okumalar.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen aşkolar🖤Yakın arkadaşın Kol ile birlikte Mikaelson Malikanesine girdiğinizde kahkahalarınız evi inletiyordu. Ta ki Hayley yukarı kattan kafanıza bir şey fırlatana kadar...
"Bazılarımız burada beşik sallamak zorunda!"
Kadının haklı uyarısıyla elinizle ağzınıza fermuar işareti yapıp sustunuz. Hayley ortadan kaybolunca birbirinize bakıp yine güldünüz.
"Yerinizde olsam topuklardım."
Rebekah'nın tanıdık sesiyle gülümseyerek ona döndün. Sana bakıp gözlerini kaçırdı ve yanınızdan geçip mutfağa girdi.
"Sana da merhaba kardeşim."
Kol onun arkasından söylenirken Rebekah mutfak kapısından çıkıp ona orta parmağını gösterdi. İkisinin iletişimi seni her zaman eğlendirirdi.
"Beni ne kadar çok seviyor, öyle değil mi?"
"Yaaa tabi ne demezsin!"
Kol, kolunu omuzuna atarak konuştu.
"Mekana gidelim mi? Davina da orada, takılırız."
"Sen git. Benim işim var."
Kol, omuz silkti ve evden ayrıldı. O gider gitmez sen de mutfakta oyalanan Rebekah'nın yanına adımladın. Senin geldiğini anlayınca eli ayağına dolanmıştı. Düşürdüğü tabağı almak için eğildin ama sana izin vermedi.
"Yardım edebiliri-"
"Gerek yok."
Sana yaptığı tavırlara bir anlam veremiyordun. Kol ile arkadaş olduğunuzdan beri sana karşı bir soğuk yapıyordu ama sen, ondan çok hoşlanıyordun. Senin için aşırı çekici ve güzel bir kadındı. Böyle davrandığı için seni sevmediğini düşünüyordun.
"Bir sorun mu var, Rebe?"
Adının kısaltmasını duyunca bir süre bir şey demeden seni izledi. Ona ilk defa böyle sesleniyordun.
"N-ne sorunu olacak-"
"Kekelediysen var demek ki. Hadi ama konuşarak halledebiliriz değil mi?"
"İyi, sorun şu ki..."
Toparlanıp sana yaklaşınca istemsizce hızlanan kalp atışların Rebekah'nın kulaklarında çınlıyordu. Tezgaha tutunuyordun ve o, gelip tam önünde dikilmişti. Küçük tebessümünü görebiliyordun.
Beklemediğin bir hızla seni öptüğünde şaşkınlıktan karşılık verememiştin. Hemen kendini çektiğinde uzaklaşmasına izin vermedin, onu tekrardan kendine çekip az öncekinden daha uzun bir şekilde öptün. Yumuşak dudaklarının seninkiler üzerinde bıraktığı hisle gülümsedin. O da ilk defa bu kadar içten gülümsüyordu.
"Benden hoşlandığını bilmiyordum. Bu yüzden sana göt gibi davrandığım için özür dilerim."
"Sorun değil ama kendine bir bak, senden nasıl hoşlanmam? Bu öpücük için haftalardır bekliyorum ben."
Söylediklerinle gülüşü büyürken seni öpmek için tekrar bir hamle yaptı. Seni istediği gibi öperken son zamanlarda yaşadığın en güzel günü yaşıyordun.
Mikaelsonları şaşırtacak bir ilişki başlıyordu, hadi hayırlı olsun:)
Nasıldııı??
Biliyorum çok uzun değildi ama ileride uzunları gelir.
Bu arada çok sık bölüm atamayacağım. Böyle vakit bulursam falan yazarım. Beni anlayışla karşılayacağınıza inanıyorum.
Sizleri seviyorum❣❣❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictionSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...