Başka bir evrende en güzel halinle...
Not: italik yazılar flashback değildir, yanlış anlamayınız.
Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!!!!!
İyi okumalar...Girdiğin kitapçıda kitapların arasında kendini kaybedeli yaklaşık olarak 1 saat olmuştu. İşten güçten sıyrılıp bulabildiğin ilk fırsatta, soluğu seni farklı diyarlara taşıyan kitapların yanında almıştın.
"Elinizdeki, 2.Dünya Savaşı'ndaki bütün zorlukları ve o şartlarda ayakta kalmaya çalışan bir aşkı tüm çıplaklığıyla gözler önüne seren bir kitap."
Yanıbaşından gelen sesle daldığın alemden çıkıp şık giyinimli, esmer beyefendiye baktın. Onun da elinde tuttuğu kalın bir kitap vardı ama dikkati senin elindeki kitaptaydı.
"Sizi etkilemiş olmalı."
Elijah, bir an için kendisini etkileyenin sen olduğunu demekle dememek arasında kalmıştı. İçeriye girdiğin andan beri rafların arasında kaybolmanı izlemişti.
"Yaşamım boyunca birçok trajediye şahit oldum ama aşkı asla tatmadım-"
"Bu yüzden iyi ki kitaplar var."
Ani gelen bir istekle cümlesini bitirmesine izin vermemiş ve geri kalanını sen tamamlamıştın. Elijah, bu hareketine gülümsemiş ve hafifçe eğilip arkanızda duran bir yeri işaret etmişti.
"Haklısınız. Eğer zamanınız varsa dışarıda oturup bir şeyler içebiliriz. Kitaplar hakkında konuşuruz. Arkanızdaki yaşlı hanımefendi de bizi kovmak zorunda kalmaz böylece."
Şaşkınlıkla arkanı dönüp öfkeyle sizi süzen yaşlı teyzeye baktın. Gülmemek için yanağını ısırıp tekrar Elijah'a döndün.
"Olur ama önce adınızı öğrenirsem daha iyi olur."
Gözlerini kısarak hafif sitemli konuşman Elijah'nın hoşuna gitmişti. Sana bakınca anlam veremediği bir duygu uyanmıştı içinde.
Elini uzatıp tanışmanızı resmiyete kavuşturmak istedi.
"Ah evet! Dalgınlığıma verin, adım Elijah."
Uzattığı elini tuttun ve o anda içinde yanıp tutuşan bir sey ortaya çıkıverdi. Bu öyle bir histi ki sanki bu eli daha önce tutmuş gibiydin. Başka bir yerde, başka bir zamanda...
(Do you get deja vu when she's with youuuu)*****
"Çok abartı olmadı mı sence de?"
Aynadan üzerindeki pahalı kumaşlardan oluşan, mavi işlemeli elbiseye bakarken konuştuğunda seni özenle süsleyen hizmetlin ortaya atlamıştı.
"Baloların amacı abartılı olmalarıdır, leydim ve de en önemlisi-"
"Koca bulmak...Sen demeden diyeyim dedim, Katherine."
Gözlerini devirip sıkıntıyla kapıya doğru hareketlenmiştin. Hizmetlin Katherine seni ayıplayan bakışlar eşliğinde çıkman için kapıyı sonuna kadar açtığında hiç beklemeden kendini dışarı atmıştın. Küçük sarayınızın dışında bekleyen at arabasına binmen için elini tutan seyis Alaric'e teşekkürlerini sunan bir bakış attın. Alaric, arabayı sürmek için gözden kaybolurken karşında gerilen üvey abilerine bakındın. Damon ve Stefan...Şimdiki üvey baban savaş sırasında öz babanı öldürdüğü için ortada kalan seni evlat edinmişti. Stefan ile aranız oldukça iyiydi, gerçek bir abiydi sana ama Damon seni aşağılamaktan geri kalmazdı. Kalbinde saf bir kötülük taşırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanficSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...