🚨Breaking BED🚨

1.2K 71 5
                                    

Başlığım çok yaratıcı cidden kfjfjfjjdjrjejrkdd

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!!!!!
İyi okumalar...

"Dediğimi yaptın mı, love?"

Klaus'un sesiyle ona dönüp elindeki hançerin ucunu adamın göğsüne doğru tuttun.

"Onu benim üzerimde mi kullanmak istiyorsun?"

Yalancı bir merakla sorduğu soruya flörtöz bir tavırla cevap verdin.

"Yapmayacağımı biliyorsun."

Hançeri el çabukluğuyla ters çevirip yeniden ona uzattın. Yüzündeki muzip sırıtışla senin yaptığın ve onunla düşmanı haklayabileceği hançeri alıp kısa bir teşekkür etti ve hızla yanından uzaklaştı.

Yaklaşık 1 yıldır Mikaelsonlar için çalışan bir cadıydın. Yani Klaus seni başıboş vampirlerin elinden kurtardığından beri...Güçlerini daha yeni fark ettiğin zamanlardı. Klaus, seni Freya ile tanıştırmış ve böylece gelişmen için kendine en iyi hocayı bedavadan bulmuş olmuştun. Freya ile güzel bir dostluk kurarken Mikaelson ailesinin de içine girmiş bulunmaktaydın. Doğal olarak da kurtarıcın Klaus'a karşı yoğun duygular besliyordun.

Akşam düşmanlarınızın da katılacağı bir kokteyl düzenliyordunuz. Mikaelsonların düşmanları haliyle senin de düşmanların sayılıyordu. Rebekah ve Freya kokteyl ile ilgilenirlerken sen ise akşam ne giyeceğini düşünüyordun. Biri kapına vurana kadar dolabına göz gezdirerek zaman öldürmüştün. Kapını açtığında yerde büyük bir kutu vardı. Etrafına bakındığında kimseyi görememiştin. Kutuyu eline alıp içeri girdiğinde paketi açtın hızlıca. İçindeki koyu kırmızı elbise gözlerini kamaştırırken hayranlıkla onu kutudan çıkardın. Aynanın karşısına geçip elbiseyi üzerine tuttuğunda gözlerinden kalpler çıkıyordu.
Elbiseyi yatağının üzerine bırakıp kimden geldiğine dair bir not var mı diye içine baktın; aradığın not, kutunun en altına iliştirilmişti.

"Bu harika elbiseyi üzerinde görmek için sabırsızlanıyorum.
-Klaus"

Yüzünde istemsizce oluşan gülümseme akşama kadar sönmemişti. Her şeyinle hazırdın, Freya odana uğrayıp harika olduğunu teyit ettikten sonra kokteyl için odadan çıkmaya karar vermiştin. Topuklularının sert zeminde çıkardığı sesler, yeni yeni gelen birkaç konuğun dikkatini üzerine çekerken senin gözlerinse onu arıyordu. Aradığın kişi arkandan gelip ilk olarak elini beline yerleştirmiş, daha sonra bu işlemi bırakıp elini tutmuş ve seni etrafında döndürmüştü.

"Harikanın başka bir tanımı olmak, bu olsa gerek."

Yanakların, üzerindeki elbisenin rengini alırken bu durum Klaus'un gözünden kaçmamıştı. Ona iltifatı için teşekkür etmiş ve kendisinin de çok şık olduğunu belirtmiştin. Elini bırakmadan seni diğerlerinin olduğu masaya götürdüğünde herkese gülümsedin.

"Birazdan burada olurlar. Salvatore kardeşlerin tayfasına dikkat edin, bizimle aynı fikirde değiller. Her zamanki gibi..."

Hepiniz anladık dercesine kafanızı salladınız. Dikkatini girişe verdiğin sırada Salvatore kardeşleri ve ortalarındaki Elena'yı gördün. Hemen ardlarından giren Caroline ve Matt de görüş açına girmişti. Caroline'yi görmek midenin hafiften bulanmasına sebep olurken kıskançlığın seni ele geçirmemesi için kendini sıktın. Herkes gibi onların mazisinden haberin vardı ve adın gibi emindin ki onu buraya Klaus'a karşı kullanmak için getirmişlerdi. Düşünceler, aklına hücum ettikçe rahatsızca yerinde kıpırdanıp önündeki kokteylin hepsini içtin. Miden daha çok yandığından anında yüzünü buruşturdun. Kol, bu hareketine gülünce ona da kızgın bir bakış yolladın. Ailenin küçük erkeği kıskançlığının oldukça farkındaydı.

MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin