Evvveeettt yeni bir kitap ile karşınızdayım. Bundan önceki iki kitabımı okuyanlar beni zaten tanıyordur, yeni gelenler de hoş geldiler. Umarım bu kitabımı da beğenirsiniz. Biraz aceleye geldi her şey, kusuruma bakmayın.
Kitaba büyük abiyle başlamak istedim.
İyi okumalar...New Orelans'da çalışan bir dedektifsin. Bu aralar da New Orelans 'da suç oranları bayağı artmaya başlamıştı ve takip ettiğin ipuçları seni tek bir yere götürüyordu, Mikaelson ailesine. 😎
Sen ve iki polis memuru, Mikaelsonları sorgulamak için evlerine gitmiştiniz. Açık kapıdan içeri girdiğinde içerisinin boş olduğunu fark ettin.
"Başkasının evine izinsiz girmek size yakışıyor mu hanımefendi?"
Sesin geldiği yöne döndüğünde esmer adamla göz göze geldiniz. Cebinden rozetini çıkarıp kendini takdim ettin.
"Ben dedektif S/A. Sizin adınızı da öğrenebilir miyim?"
"Elijah Mikaelson. Neden burada olduğunuzu sormamda bir sakınca var mı acaba, dedektif S/A?"
"New Orelans, suç oranlarının bir hayli yüksek olduğu bir şehir. Neredeyse her ara sokakta ceset ve Mikaelsonları suçlayan tanıdıklar bulmaya başladık."
"Dedektif, Mikaelson ailesi olarak birçok kez suçlandık. Bizi pek sevmezler o yüzden hakkımızda bu tür iddialara rastlamanız olağan bir durum."
"Tabi, öyledir."
Arkandaki iki polise döndün.
"Çocuklar siz dışarıda bekleyin."
Ikisi sana anlamaz bakışlar atarken attığın keskin bakışla gitmek zorunda kaldılar. Kollarını göğsünde kavuşturup Elijah'a döndün.
"Şimdi gerçekleri konuşabiliriz sanırım."
Kalçanı koltuğun kenarına dayadın ve gözlerini ayakta dikilmekte olan adama çevirdin.
"Başından beri sadede gelmeni bekliyordum, dedektif. Fantastik hikayeleri sever misin?"
"Bayılırım ama bu, şehrimde birçok cesetle karşılaşmamı sağlıyorsa hayır, nefret ederim."
Elijah da yaklaşıp koltuğun yanındaki dolaba yaslandı.
"Sen de bir-"
"Hayır tabi ki de, sadece sizden daha zekiyim. İzlerinizi sürmek zor olmadı. Hakkınızda bilgi edinmek de hiç zor değildi. Şimdi sen söyle Elijah Mikaelson, bu işi nasıl çözmeliyiz sence?"
Elijah'nın dudakları kıvrılınca kaşlarını çattın ve hareketlerini izledin.
"Cesaretine ve zekana hayran kaldım doğrusu, S/A. Bu arada lütfen sen de bana sadece Elijah de."
"Peki, Elijah. Hâlâ soruma cevap alamadım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictionSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...