Çok yakışıklı var anam. Hepsini bi diziye atmaları haksızlık (hayır değil)
Yukarıdaki resim temsili bir asa. Güzel bir şey bulamadım sinirlerim bozuldu.
Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!!!!
İyi okumalar...Saat gecenin üçüne geliyordu. Salvatorelerin sana tahsis ettiği oda ne kadar rahat olsa da bir türlü uykun gelmiyordu. Üzerindeki yorganı kenara ittirip yavaş adımlarla misafir odasından çıktın ve aşağıya inen adımlarına uydun. Madem uyku tutmuyordu, o zaman ben de kitabı okurum diye düşündün.
Salona vardığında kitabın hâlâ daha sehpanın üzerinde olması işine gelmişti. Koltuğa yerleşip rahat bir pozisyon buldun ve kitapta açık kalan sayfayı şöminenin ışığında okumaya çalıştın.
"Mystic Falls koruyucusunun kendine ait bir asası vardır. Bu asa, koruyucunun güçlerini içinde tutar ve kendisi gelip onu bulana kadar güçlerin başkalarının eline geçmesine mani olur. Asayı yalnızca koruyucu kullanabilir ve gücüne de yalnızca o erişebilir."
Bir anda açılan ışıkla irkilmiş, bakışlarını gelen kişiye çevirmiştin. Gelen değildi, gelenlerdi. İki kardeş, uyuyamayan seni yalnız bırakmak istememiş ve soluğu senin yanında almışlardı. Bu hareketleri hoşuna gitmiş, bunu belli etmekten de geri kalmamıştın.
İki kardeş kendilerine hemen iki yanında bir yer bulup oturunca onlara asadan bahsettin. Stefan, bir elini çenesinin altına alıp kendi fikirlerini beyan etti.
"Asadan haberim var ama nerede olduğunu kimsenin bildiğini zannetmiyorum."
"Çok güzel(!)"
Derin bir nefes aldın ve aynı şekilde geri verdin.
"Aklında ne var? Bir şey mi biliyorsun?"
Stefan'ın seni kastetmediği kesindi. O yüzden yüzünü bir şeyler düşünen ama bundan hiç hoşlanmayan Damon'a çevirdin. Bakışların üzerinde olduğunu hissettiğinde konuşma ihtiyacı duymuştu.
"Mikaelsonlar yerini biliyor olabilir mi?"
"Nereden bilsinler ki bunu?"
"Sence de Mystic Falls'a S/A gelmeden bir hafta önce dönüş yapmaları tesadüf olabilir mi?"
İkili arasından geçen muhabbete yetişmeye çalışırken yolunun bir şekilde Elijah'a çıkacak olmasını kavrayabilmiştin sadece.
Stefan, Damon'ın tezini mantıklı bulmuş olmalıydı ki yeşil gözleri parıldamaya başlamıştı."Mikaelsonlar...Tabi ya!"
"Mikaelsonları ziyaret edeceğiz sanırım."
Araya girip Stefan'ın coşkusunu bölmen ikisinin de hoşuna gitmemişti. Gerçi hoşlarına gitmeyen yegâne şey senin o aileyle muhattap olacak olmandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictionSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...