Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!
İyi okumalar..."Klaus Mikaelson'ın birini gerçekten sevebileceğine inanıyor olamazsınız değil mi?"
Arkadaşlarınla beraber oturduğun Grill'de, Caroline'nin sözde sorusu ile birbirinize bakmıştınız. Birkaç aydır hayatınızda olan büyük melezi eleştirmeniz, sana karşı duyduğu duyguların gerçek olup olmaması üzerineydi.
"Bilemiyorum, S/A'ya olan bakışlarını hiç görmedin mi?"
Bir başka soru da Bonnie'den gelmişti. Caroline gözlerini devirdi ve bir şey demen için seni dürttü. Ne var dercesine ona baktığında bir daha gözlerini devirmişti, Caroline.
"Sevse bile bana yaptıklarını unutacak değiliz."
Elena, uzun zamandır koruduğu sessizliğini bozduğunda bu konunun konuşulmasını istemediğini yüzünden anlayabiliyordun.
"O zaman Damon'ın yaptıklarını neden hoş görüyoruz?"
Uzun zamandır koruduğu sessizliğini bozma sırası sana gelmişti. Elena ile göz göze geldiğinizde masadaki herkes gerilmişti.
"Selam, kızlar!"
Bir anda ortama giren Tyler, Matt ve Jeremy üçlüsü ile masaya hakim olan gerginlik az da olsa dağılmıştı. Yine de Elena ile aranızda görünmez bir duvar oluşmuş gibiydi ama bunu umursamadın.
Kendinize yeni siparişler verip sohbete daldığınızda zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştınız. Saatin akrep ve yelkovanı gece on bire vururken Grill'in kapısından giren kişiyle dikkatini tamamen o yöne vermiştin. Girer girmez gözleriniz sanki sözleşmişsiniz gibi kesişmişti. Anında vücudunu saran titremeyle gözlerini adamdan çektin. Bir süredir seni izleyen Tyler da Klaus'un geldiğini fark eden diğer kişiydi. Lise hayatınız boyunca seni elde etmek istediğinden üç günlük Klaus'un çabucak etkisi altına girmene katlanamıyordu.
"Hadi shot atalım!"
Tyler'ın önerisi masanızda coşkuyla karşılandı. Sen ise çapraz masanıza yerleşmiş olan melezi kestiğinden pek bir tepki verememiştin. Bilerek görüş açında olan masaya oturduğunu biliyordun Klaus'un. Yüzünü görmek istiyordu, seni gülerken izlemeyi seviyordu ama yanındaki insanlardan haz ettiği söylenemezdi. Özellikle de Tyler'dan hiç hoşlanmıyordu.
"Sen içmeyecek misin, S/A?"
Tyler biraz öne doğru uzanıp, Klaus ile olan göz temasınızı kestiğinde kaşların çatılmıştı.
"Ne dedin?"
"İçmeyecek misin demiştim."
"Yok, istemiyorum ben."
Masadan gelen itiraz dolu seslere aldırış etmedin. Şu an içmek istemiyordun, daha doğrusu onlarla içmek istemiyordun. Klaus'un olduğu masaya gitmek için kıvranıyor vaziyetteydin ama bunu yapmanın doğru olup olmadığını bile bilmiyordun. Mantığın ve hislerinin tezatlığı altında eziliyordun adeta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictionSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...