Çok özür dileyerek başlıyorum sözlerime. Elijah serisinde tıkandım kaldım devamı gelmedi bi türlü. O yüzden size Kol attım.
Bir de okul açılıyo ne yapcam bilmiyom:(
*e/s/g= en sevdiğiniz müzik grubu
Kulaklıkların takılı, en sevdiğin şarkı son seste yürüyüş yapıyordun. Farkında olmasan da şarkının sesi dışarıya çıkıyordu azcık ama bir vampir için bunu duymak zor değildi. Kulaklığından biri kulağından çekilene kadar yanına sokulmuş kişiyi fark edememiştin. Korkuyla yanındaki kişiye baktığında senin yaşlarında gözüken bir erkeğin sana baktığını gördün.
"Bu kadar sesli dinlemek kulaklarına zararlı değil mi, hayatım?"
"Sanane be! Deli misin, nesin?"
"Öyle olduğumu söylerler. Aynı grubu dinliyoruz, zevkli birisin demek ki."
(Dinlediğiniz grupları yorumlarda yazabilirsiniz:)"Sen de mi e/s/g dinliyorsun? Dediklerimi geri alıyorum...ama yine de birinin yanına gizlice yaklaşıp kulaklığını indirme."
"Pekala, haklısın neyse. Adın ne?"
"S/A. Seninki ne?"
"Kol."
"Dinlemek ister misin, Kol?"
Düzgünce kulaklığını ona uzattığında sırıtmıştı. Kaldırıma oturup bir yandan şarkıyı dinlemeye bir yandan da sohbet etmeye ve birbirinizi tanımaya başlamıştınız.
*****
Tanışmanızdan iki gün sonra Kol'u aramış ve seni eken arkadaşların yüzünden gidemediğin basketbol sahasına çağırmıştın. Konuşmanızdan çok kısa bir süre sonra yanında bittiğinde şaşırmıştın.
"Çok hızlısın bakıyorum."
"Yakınlardaydım, hayatım."
Sana sürekli 'hayatım' demesine alışmaya çalışıyordun çünkü onun anlaşma şeklini az çok anlamıştın. Elindeki topu ona fırlattığında havada yakaladı.
"İddiasına oynamaya var mısın?"
Gülüp kabul ettin.
"Ben kazanırsam benimle katılman gereken bir balo var."
"Balo mu? Nasıl bir balo?"
Güldü ve topla oynamaya başladı, artist.
"Gidince görürsün, S/A."
"Gideceğimi nereden biliyorsun? Belki ben kazanacağım."
Kol, sana 'o biraz zor' bakışları atarken kaşlarını çattın. Okulun basketbol takımındaydın ve kesinlikle iddialıydın.(havalısın kızım:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictionSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...