Hellooo😋😋😋
Bu bölüm farklı bir şey deneyeyim dedim ve birden fazla karaktere yer
verdim.Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen.
İyi okumalar...Elijah Mikaelson
●New Orelans'a yeni gelmiştin çünkü vampir olalı birkaç hafta olmuştu ve senin yaşadığın yer vampirler için hiç uygun değildi. O yüzden kökenlerin evine gelmek sana baya cazip gelmişti. Kim bilir belki sana yardımcı olurlardı.
Şehrin içinde gezinirken iki kişinin kavga ettiğini fark ettiğinde onları izlemeye başladın. Esmer adamın yardıma ihtitacı varmış gibi duruyordu. Cadı olan kadın vampir olduğunu düşündüğün adama acı çektirirken sezgilerine güvenip yanlarına gittin ve cadıyı etkisiz hâle getirdin.
Esmer adam kanla kaplı elini mendiline silerken yerdeki diğer cesetleri yeni fark etmiştin. Sana yaklaşırken mendilini yandaki çöp kutusuna fırlatmıştı.
"Sen de kimsin, güzel yabancı?"
Sesinin çekiciliğini duymamazlıktan gelemedin.
"Adım S/A ama sen kurtarıcım diyebilirsin."
Dediğine gülerken temizlediği elini sana uzattı. Hiç beklemeden elini tuttun.
"Elijah Mikaelson..."
Gözlerin istemsizce büyürken geldiğin ilk günden bir kökenle karşılaşmak seni acayip mutlu etmişti. İyi ki kavgaya dahil oldum diye düşünmekten kendini alamadın.
"Memnun oldum, Elijah. Acaba biraz konuşma fırsatımız var mı?"
"Senin gibi güzel bir hanımefendiyi nasıl kırabilirim ancak küçük bir işim var. Numaranı alırsam seni daha sonra görüşmek için arayabilirim, kurtarıcı meleğim."
Elijah'nın sondaki imasına gülerken ona numaranı bahşettin ve görüşmeniz için sabırsızlanmaya başladın.
Klaus Mikaelson
●Araştırma için geldiğin şehirde caz festivalinin ortasında kalıvermiştin. Yanından geçip giden kalabalık seni de peşinden sürüklerken çıkmak için büyük bir mücadele veriyordun.
O sırada biri imdadına yetişmiş gibi kolundan tutup kalabalıktan sıyrılmanı sağlamıştı. Karşındaki sarışın adamla göz göze geldiğinizde önce o söze girmiş ve aksanına aşık olmana neden olmuştu."Yardıma ihtitacın varmış gibi duruyordu, love. Bu arada adım Klaus."
Mahçup bir şekilde gülümseyip elini ona uzattın. Mavilerini seninkilerden ayırmadan tutup elinin üzerini nazikçe öptü.
"Ben de S/A. Gerçekten hayatımı kurtardın, Klaus. Buranın festivalleriyle ünlü olduğunu biliyordum ama bu çılgıncaydı."
Elinle arkanızda kalan kalabalığı gösterip gülmüştün, o da seninle beraber gülerken ne kadar tatlı olduğunu düşünmekle meşguldü. Seni kalabalığın içerisinde gördüğünde normalde bakıp geçerdi ama bir şekilde onun dikkatini çekmiştin. Boynunda kameran ve sırt çantanla yabancı olduğunu anlaması zor olmamıştı. İçindeki seninle tanışma dürtüsüne de engel olamayınca adımları otomatik olarak sana yönelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictionSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...