💤Halucination💤2

568 48 39
                                    

Hellooo...

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!
İyi okumalar...

Kahvaltının ardından hazırlanıp evden çıktın. Cumartesi günü eve tıkılıp kalmak gibi bir niyetin yoktu. Arkadaşının gönlünü almak için onu da dışarıda buluşmaya ikna etmiştin. Ne kadar senin üzerine fazla gelip, seni yalnız bırakmış olsa da şu an bunu bile takamayacak kadar neşeliydin. Aklını sıyırmış olduğuna yüzde yüz emindin artık.

Buluşma yeriniz olan alışveriş merkezinin kapısının oralarda gördün arkadaşını. Hızlı adımlarınla ona doğru ilerlerken, o da seni görüp kocaman gülümsemişti. Düne göre oldukça sakin duruyordu. Yanına geldiğinde birbirinize sıkıca sarıldınız. Bu durum tuhafına gitmişti. Çünkü bilirsin, o birazcık kinciydi.

"Küs değiliz sanırım, ha?"

Şakacı çıkan sesine karşılık arkadaşın sana "Ne demek istiyorsun?" gibi bakmıştı.

"Neden küs olalım ki?"

"Demek o kadar çok seviyorsun beni, gözlerim yaşardı."

Sen hâlâ daha şakalarına devam edip, onunla uğraşsan da arkadaşın sana boş boş bakarak karşılık veriyordu. İşte şimdi seni endişelendirmeyi başarmıştı.

"Dün kavga ettik."

"Öyle mi yaptık?"

Hatırlamıyordu ve kesinlikle şaka yapıyor gibi de durmuyordu. Az önceki neşenin yerini yeniden korku almıştı şimdi. Zar zor da olsa gülümsemeye çalıştın. Bir şeyler yanlış gidiyordu. Daha sonra dikkatini kızın boynundaki fular çekti. Kaşların çatıldı anında.

"Bu fular da nereden çıktı böyle?"

Arkadaşın, sen diyince fuların varlığını yeni hatırlamıştı. Elini refleks olarak fuların üzerinde gezdirdi. Sanki tutmasa biri gelip de fuları boynundan çekip çıkaracaktı. Yaşadığı tedirginliği görmemek imkansızdı.

"Fularları severim."

"En son nefret ediyordun?"

"Ah, saçmalıyorsun! İyice garip davranmaya başladın, S/A."

Arkadaşın güldü ve az önceki konuşmaları hiç olmamış gibi varsayıp koluna girdi. Birlikte mağazaları gezmeye başladığınızda, olanları sorgulamaktan nefes alamaz haldeydin. Rol yapsan da aklın bulanıktı. Neyin içine düşmüştün sen? Neden etrafında dönen her olay, daha da karmaşık bir hal alıyordu?

"Bu akşam bende kalsana?"

Arkadaşına laf arası sormuştun bunu. Eğer sana gelirse eninde sonunda hem fuların sırrını hem de dün yaşananları unutmasının altındaki sebebi öğrenebilirdin.

"Olur."

Neyse ki onu ikna etmek için özel bir çaba göstermeyecektin.

*

Arkadaşına kendi pijamalarını verdin giymesi için. İtiraz etmedi ve banyoya gitti elindeki pijama takımıyla. Sen de üzerine hızlıca bir şeyler geçirdin. Arkadaşın geri döndüğünde üzerinde senin pijamaların artı olarak da fuları vardı. Fuların hâlâ daha boynunda olduğunu görmek seni iyice işkillendirmeye başlamıştı.

"Gece fularınla uyumayacaksın herhalde."

Arkadaşın bariz bir şekilde gerildi, dahası neden gergin olduğunu bile bilmiyor gibiydi.

"Yoo..."

Daha fazla dayanamadın ve arkadaşının hiç beklemediği bir anda fulara asılıp, kızın boynunu açığa çıkardın. Önüne serilen manzara karşısında ağzın açık kalmıştı. Birkaç günlük olduğu belli ısırık izinin etrafı sararıp morarmış, kurumuş kanla beraber de ortaya hoş olmayan bir görüntü çıkarmıştı. Korkuyla arkadaşının gözüne çıkardın bakışlarını. O da en az senin kadar korkmuş görünüyordu.

MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin