🍻Drunk🍻

440 38 25
                                    

Merhabalar, efenimm

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!!!
İyi okumalar...

Salvatore kardeşlerin evinde, dün geceki partinin üzerine onlardan habersiz bir buluşma ayarlamıştınız. Şanslıydınız ki Damon ve Stefan eve gelemeyecek kadar meşguldüler. Yani sadece siz kızlar olacaktınız.

Caroline ile birlikte elindeki bira şişeleriyle salona girdiğinizde, Elena ve Bonnie'nin birbirlerine fısıldadıklarını fark edip çığırdın aniden.

"Hey! Ne fısıldayıp duruyorsunuz orada siz?"

Elena ve Bonnie senin meraklı sesini duyar duymaz telaşla susarken, seninle beraber içeri giren Caroline ise çoktan neler olduğunu kavramıştı. İçlerinde tek insan olmak canını sıksa da şu an için elinden hiçbir şey gelmiyordu.

Bira şişelerini ortadaki sehpaya dizip ikilinin arasına oturduğunda, konuşmaları için gözlerini üzerlerinde gezdirip adeta taciz etmiştin. Neyse ki içlerinden cesaretli çıkan biri olmuştu, o kişi Bonnie Bennett'ti.

"S/A, bir şey soracağım?"

Bir anda böyle konuşması seni korkutsa da devam etmesini bekledin.

"Dün geceki partiyi hatırlıyor musun?"

İşin aslı pek de hatırlamıyordun. En iyi hatırladığın şeyler, parti için gelenlerin arasında Mikaelsonların olduğu ve senin Kol'u gördükten sonra içkinin dozunu kaçırmandı. Fazla içmiş, hatta sabah dayanılmaz bir baş ağrısıyla uyanmıştın ama yine de akıllanmayıp bu gece de kızlarla içmek için sözleşmiştin. Hatalarından ders çıkarma süren bu kadardı.

"Bir rezillik mi çıkardım, noldu?"

Cevap için beklerken gözünü kızların üzerine gezdirdiğin vakit, Caroline'nin bira şişesini diklediğini görünce hiç de iç açıcı şeylerin olmadığından emin olmuştun artık.

"Alıştıra alıştıra söyleyin, lütfen. Ne yaptım, çıkıp striptiz mi yaptım? Ay yoksa daha kötüsü mü, Mikaelson ile kavga mı ettim milletin içinde?"

Elena öksürüp cevap vermesi için Bonnie'yi dürttüğünde içini kaplayan korku büyüdü. Kesin Kol ile ilgiliydi, artık bundan emindin. Çünkü sen ve Kol, asla anlaşamayan zıt kutuplardınız ve her fırsatta birbirinize laf sokup ortamı gererdiniz.

Şöyle de bir gerçek vardı ki aynı zamanda da ona karşı yoğun hisler besliyor ve sana böyle davrandığı için küplere biniyordun.

"Dün gece partinin ortasında Kol'un dudaklarına yapıştın, S/A."

Bir otuz saniye boş boş Bonnie'nin yüzüne bakıp ardından kahkahayı bastın.

"Gerçekten güzel şakaydı, arkadaşlar. Lütfen, bir daha olmasın!"

Gülerek dediğin şeylerin ardından Elena, buruk bir tebessümle sana baktı. Caroline da kafasını iki yana sallayıp konuşmaya daldı.

"Şaka değil, S/A. Resmen gözlerimizin önünde Kol Mikaelson ile öpüştün ki Kol seni durdurmasaydı işiniz yatak odasında bitecekti."

Damarlarında dolaşan kan yanaklarına hücum ederken vücudunun yandığını hissettin. Gözlerin hem utanç hem de sinirle dolmuştu. Daha fazla orada durmak istemediğin için ayağa fırlamış ve kızların itirazlarına aldırmadan Salvatorelerin evinden ayrılmıştın.

"Rezil ve kepazesin, S/A. Ne yapacağım ben şimdi? Niye geri itti ki? Offf!!!"

Kendi kendine sövüp evine doğru ilerlerken, yoldaki insanlar kısa bir an durup iyi misin diye seni izlediler. Onlara ne var bakışı yollayıp yoluna devam etmiştin. Evine geldiğinde doğruca odana çıkmış, bir süre insan içine çıkmama kararı almıştın. Bu konuda oldukça kararlıydın.

MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin