📚Teacher📚

586 41 23
                                    

Bir İstanbul beyfendisi gibii, bir İstanbul beyfendisiiii😏

(Bugün iki bölüm atılmıştır, diğerini de gözden kaçırmayınız!)

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!!
İyi okumalar...

"Edebiyat mı? Kim seçmeli ders için edebiyatı seçer, Tanrı aşkına?"

Arkadaşın, gönderdiğin iğnelemeleri anında geri savuşturdu.

"Üçüncü sınıflardan bir arkadaşım söyledi, edebiyat hocası çok karizma bir adammış. Adeta insanı büyülermiş. O yüzden herkes onun dersine girmek için can atıyor. Yer bulduğumuz için şükredeceğin yerde yakınıyorsun bir de!"

"Banane ya hocanın karizmasından!"

"Çok büyük pişman olacaksın, hissediyorum."

Gözlerini devirip yürümeye devam ettin. Arkadaşınla aynı bölümdeydiniz ve ek bir seçmeli ders istediklerinde bu kararı vermede arkadaşına güvenmiştin. Şu an için hayatının hatasını yaptığını düşünüyordun. Edebiyattan hoşlanmazdın ki...

Sınıftan içeri girip arkanın iki önündeki yere yerleştiniz. Arkadaşın Davina, edebiyat hocanızla karşılaşacağı için oldukça heyecanlı görünüyordu. Sen ise umursamaz bir şekilde telefonunda uygulamadan uygulamaya geziniyordun. Ta ki Davina hızla koluna vurana kadar...

Ne oldu, demene kalmadan bir adamın kadifemsi sesi kulaklarına doldu.

"Herkese günaydın!"

İçeri giren kişi, şu meşhur edebiyat hocasından başkası değildi. Simsiyah bir takım giyinmiş, içine de beyaz bir gömlek tercih etmişti. Kürsüye yürürken ki asaleti belli ve kendinin son derece farkında olan bir duruşu vardı. Dedikleri gibi karizma bir adamdı. İtiraf etmeliydin ki şu an burada olmak, ilk defa sana ilgi çekici gelmeye başlamıştı.

"Gördün mü? Çok yakışıklı, değil mi?"

Davina kulağına fısıldarken, gözlerini hocanın üzerinde gezdirmiştin. Çantasından bir şeyler çıkarırken epey bir dikkatli görünüyordu. Gözlerini adamın ellerinden alamadın bir süre.

"Eh, fena değil! Elleri güzelmiş ama."

Davina'yı biraz sinir etmek istemiş ve sessizce gülmüştün fakat gözlerin onunla buluşurken gülüşün yüzünde donakalmıştı. Gözleriyle kısaca seni ve Davina'yı süzmüş, ardından sadece senin üzerinde takılı kalmıştı. Sizi duyduğu hissiyatı ile dolmuştu için. Bunu düşünmek bile seni yerin dibine sokmaya yetmişti.

"Aramıza yeni arkadaşlar katılmış sanırım."

Göz temasını hiç kesmiyordu. Gelir gelmez hocanın dikkatini böyle çektiğinize inanamıyordun.

"Hoş geldiniz, hanımlar!"

"Teşekkür ederiz, Bay Mikaelson."

Davina, heyecanından gram kaybetmemiş bir şekilde ikinizin yerine cevap verirken, Elijah da göz temasınızı uzatmayıp önüne dönmüş ve daha fazla vakit kaybetmeden dersine giriş yapmıştı. Dersi boyunca her öğrencisiyle iletişimde kalmaya gayret göstermiş, özellikle de senin üzerinde yoğunlaşmıştı. Arada derse katılıp bildiğin konular hakkında yorum yaparken adamın yoğun bakışlarının esiri olmuş, istemeden de olsa kıpkırmızı kesilmiştin.

Bir edebiyat hocasından bu kadar etkileneceğini hiç düşünmezdin. Elijah Mikaelson, ezberlerini bozan bir adam olacak gibi görünüyordu daha şimdiden.

MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin