Bölüm atmayı unuttum la kdkdjdjd Niye hatırlatmıyonuz cık cık cık...
Şu 3 megabyte üstü gifleri koyamamak beni deli ediyo, çok iyi şeyler vardı oysaki.
Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!
İyi okumalar...Seslice yutkundun ve ayağa kalktın. Odadaki herkes pürdikkat seni izliyordu. Dudaklarını birbirine bastırmış bir haldeyken onun yanına adımladın ve tam karşısında durdun. Baştan aşağı hayranlıkla süzdüğünde, seni bu kıyafetlerle görmeye alışık olmadığının farkındaydın. Ravka'da keftan giyerdiniz. Şu an ise mini bir elbiseyle duruyordun. Anlaşılan o ki generalin baya bi hoşuna gitmişti.
"Çok güzel olmuşsun. Yakışmış."
Bir şey demeden gözlerinin içine bakmaya devam ettin. Gözlerindeki hayal kırıklığını görebiliyor muydu acaba diye düşündün.
"Beni arıyormuşsun."
Havadan sudan bahseder gibi konuşması ve hislerini görmezden gelmesi sinirlerini tavan yaptırıyordu. Ellerini istemsizce yumruk hâline getirmiştin.
"Seni aradığımı bilmiyormuşsun gibi konuşma karşıma geçip."
Gözlerinin karardığını gördün. Muhtemelen seninkiler de aynı hâldeydiler. Çünkü siz aynıydınız.
"Beni aramıyorsun ki sen S/A, sadece eve dönmek istiyorsun ama dönemezsin...ve nedenini de çok iyi biliyorsun."
Histerik bir kahkaha atıp yana döndün. Sinirden gözlerin dolmuştu, bundan hiç hoşlanmamıştın. Klaus'un ne ara ayağa kalkıp masaya yaslandığını da anlamamıştın ama göz göze geldiğinizde bir şeylerin yolunda gitmediğini o anlamıştı.
"Ama vampirlere sığınmana da şaşırdım doğrusu. Aradaki bağlantıyı kuramadım."
Sinirle tekrardan generale döndüğünde etrafın kararması da seni izlemişti. Klaus ve Elijah, ne olduğunu anlamasalar da Alexander bundan pek de etkilenmiş gibi değildi.
"Eve geri döneceğim, Alexander...ve de hiçbir şey yanına kâr kalmayacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictionSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...