Ben geri geldim zaten bir yere gitmemiştim ama olsundu.
Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen.
İyi okumalar...Hayal kırıklığı ile evine dönen Elijah 3 ay boyunca sana ulaşmak için çabalamıştı. Rebekah da ona yardım etmişti ama sonuç sıfırdı. Senin hayal gücünün bir oyunu olduğunu düşünüyordu artık.
Hayley'i kızıyla oynarken izliyordu şimdi. Kadından feci şekilde hoşlanıyordu da ama onun boynunda senin verdiğin kolyeyi görmek seni hatırlatıyordu. Klaus ona büyü yapıldığını düşünmeye başlamıştı. Elijah eskisinden daha düşünceliydi.
Cadılardan oluşan bir grup içeriye daldığında Elijah ve Hayley hemen hareketlenmişlerdi. Daha bebek olan Hope ise ne olduğundan habersiz bebek arabasında uyuyordu. Bebek doğduğundan beri tehlikedeydi, şimdi de bunlar çıkmıştı başlarına. Hope'yi korumak için sadece annesi ve amcası buradaydı. Ikisi de kollarını sıvadı ve üzerlerine gelen cadılara meydan okudular.
İşler ikili açısından pek de iyi gitmiyordu. Ta ki içeri sen girene kadar...Seni gören Elijah karşında olmana inanamamıştı.
"S/A!"
Elinin tek bir hareketiyle bütün cadılar bayılırken Elijah'a ilerledin. Evet onları alt etmek için bu yeterliydi.
Elijah da sana gelmişken ona bir tane geçirdin. Kaşlarını çatan adam sana sorarcasına baktı. Hayley de hemen Elijah'nın arkasında neler olduğunu anlamaya çalışıyordu.
"Bu ne içindi?"
"Sana bir daha gelme demiştim."
"Seni merak ettim, 3 ay boyun-"
"Evet, biliyorum. Ne haltlar yediğinin farkındayım."
"Ne bu şimdi, ha?"
Ona cevap vermedin ve yanından geçmek istedin ama izin vermedi.
"Ben sizi yalnız bırakayım ama gitmeden önce sana teşekkür etmek istiyorum, S/A. Benim ve kızımın hayatını kurtardın."
"Sorun değil, kızının adı gibi umut olacağını biliyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictionSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...