☠️jealousy☠️

786 52 35
                                    

Hellooooo...Gececi tayfaya selam olsun🤗

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!
İyi okumalar...

Elindeki çubuklarla birlikte sahneye çıkarken, yüzündeki yamuk gülüşünle selamladın seyircileri. Haftanın 4 günü, New Orleans'ın en büyük mekanında, liseden tanıştığın grubunla birlikte sahneye çıkardınız. Baterist olarak fazla göz önünde olmasan da yine de birçok kişinin sana hayran olması kaçınılmazdı. Bunlardan biri de tabi ki sevgilin Elijah'tı.

Mekanın bar kısmında, kendine seni izleyebileceği net bir yer seçmiş ve söylediği viskiyi kaldırarak seni selamlamıştı. Ona göz kırpıp yerine geçerken, adamın hafif gülüşünü seçebilmiştin onca sesin arasından.

Solistiniz mikrofonu eline alıp gelenlere hoş geldiniz derken, elindeki çubukları döndürüp sabırsızca selamlama kısmının bitmesini bekliyordun. Elijah seni her izlemeye geldiğinde böyle olurdun. Bir an önce ona yetenekleri göstermek ister, arsız bakışlarının üzerinde dolanması ile tatmin olurdun.

Sonunda solistin arkaya dönüp başlıyoruz komutunu verdiğinde, çubukları döndürmeye bir son verip ilk vuruşunu yaptın. Senin bu hareketinle birlikte heyecanlanan kalabalıktan sesler yükselmeye başlamıştı bile. Daha sonra sırayla gitarlar da çalmaya başlarken solist de şarkıya girmişti.

Şarkının ritmine kapılıp giderken mutluydun. Seni izleyenler de mutluydu. Elijah, elinin altından akan ritimden memnun bir şekilde seni izliyordu. Hayat dolu olman ve müziğe aşık kişiliğine bayılıyordu. Özellikle de seni izlemeye geldiğinde takındığın seksi tavra düşüyordu. O da çok iyi biliyordu ki bu şov aslında sadece onun içindi.

Elijah, pek kendine uymasa da, çalan şarkıya ve sahnede harikalar yaratan sana kendini kaptırmış gidiyorken, yanında biten bedenle dikkatini senden çekmek zorunda kalmıştı. Hayley, 4 aylık karnını tuta tuta kalabalığın içinde Elijah'ı bulmayı başarmış ve bunu başardığı için rahat bir nefes almıştı. Elijah, şaşkınlıkla hamile kadına bakıyordu şimdi.

"Ne işin var senin burada, Hayley? Evde olman gerekiyordu."

Sevgilinin ilgisinin kendi üzerinden çekilip de başkasına verildiğini anında hissetmiş ve geleni görebilmek adına kafanı çevirdiğinde, Hayley'i Elijah ile konuşurken yakalamıştın. Elijah merakla Hayley'i dinlerken, baterine daha sert vurmaya başladın. Aniden gelen agresif tavrın grubu şaşırtsa da seyircilerin coşkusunun artması ile onlar da sana ayak uydurmaya çalışmışlardı.

"Yardımına ihtiyacım var, sanırım takip ediliyorum."

Elijah, gerildi ve bunu sadece kendi fark etti. Hamile kadının gerilip de bebeğe zarar vermesini istemiyordu.

"Kim olduğu hakkında bir fikrin var mı peki?"

Kafasını iki yana salladı kadın. Gerçekten korkmuş görünüyordu.

"Hayır. Klaus'u aradım ama ulaşamadım, o yüzden aklıma ilk sen geldin."

Elijah, kadını kolundan tutup çıkışa doğru ilerledi. Sen de gözlerinle onları takip ettin. En azından dönüp bir bakış atmasını beklemiştin. Canın sıkılmıştı bu duruma.

"İyi yaptın. Seni takip edenler nasıllardı? Gördün mü herhangi bir şey?"

Yeniden kafasını iki yana salladı, Hayley. O sırada grubun biraz ara vermek için molaya çıkarken, üzerine geçirdiğin deri ceketinle sokağa fırladın. Elijah ve Hayley, az ötede bir şeyler konuşuyorlardı. Vakit kaybetmeden yanlarına gittiğinde, seni ilk fark eden sevgilin olmuştu. Adamın yüzüne huzur dolu bir gülümseme yerleşmiş, belinden tuttuğu gibi seni kendine çekmişti.

MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin