🖇Üniversite🖇

1.2K 94 36
                                    

Taslakta 10 hikaye varsa 8 tanesi Kol ile ilgili hdhdjxhxjjsjs neden böyle oldu anlamadım

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!!
İyi okumalar...

Kol Mikaelson, hayatında kendine göre ilginç bir değişiklik yapmak istemiş ve kendini İngiltere'deki en prestijli üniversitelerinden birine kaydettirmişti. Evet, kendisi ilk defa okul hayatını tüm çıplaklığıyla tatmak için can atıyordu. Bunu yaparken de ailesinden uzakta olmak işine geliyordu.

Yaklaşık 1 ay olmuştu okula başlayalı ama takdir edersiniz ki daha şimdiden ünü, bütün okula yayılmış durumdaydı. Flörtöz, çapkın hâllerinin yanı sıra kendini ders çalışmak için de zorluyor ve bunu yaparken hayatını da sorguluyordu. Neyse ki seçtiği bölüm şu an için en iyi olduğu alandı yani tarihti.

Ve tabi sen de onunla aynı üniversitedeydin.

Bir gün zorlukla uyanıp aceleyle evden çıktığın için şemsiyeni almadan kendini sokağa atmıştın. Londra her zamanki gibi kasvetli havasıyla sana göz kırpıyordu. Sırtında taşıdığın çanta, aldığı yağmur darbeleri yüzünden ağırlaşmıştı. Bu da lanet okumana sebep olmuştu.

Metrodan çıktığın gibi koşturarak 2 sokak ötedeki üniversitenin büyük kampüsüne varmak için büyük efor sarf ediyordun ama evren, senin işini zorlaştırmaya bayılıyordu.

Yağmur, hiç beklemediğin bir anda hızlanırken kendini ilk bulduğun çıkıntının altına attın hemen. Apartmanın girişinde durmuş, gittikçe hızını artıran yağmuru izlerken büyük bir "Of!" çekmiştin. Bu gidişle ya dersi kaçıracaktın ya da derse sırılsıklam girecektin. 2 seçenek de şu an için tercihin değildi.

Ama beklemediğin bir şey daha olmuştu. Sağ tarafından gelen kişiyi fark edememiş, ilk başta korkmuştun. Daha sonra ise herkesin dilinde olan tanıdık yakışıklı yüz, sana büyük bir gülümseme sunarken şaşkınlığın devreye girmişti. Az önce açılmış apartmanın dış kapısından çıkan kişi o olmalıydı. Elinde tuttuğu mavi şemsiyeyi sana uzatırken gülümsemesinden de hiçbir şey kaybetmemişti.

"İhtiyacın varmış gibi görünüyor."

Şemsiyeyi alman için ısrarla elini sallamıştı.

"Teşekkürler ama senin de ihtiyacın var."

Güldü ve yağmurdan sebep ıslanmış üzerine bakındı. Sen de o vakit aralığında onu incelemekten kendini alamadın. Okuldaki kızların onunla tanışmak için sıraya girdiği tarih öğrencisi, yakından daha da bir çarpıcıydı. Şimdi onlara hak verebiliyordun. Kol da ilk defa gördüğü bu kızın tatlılığı hakkında düşüncelere dalmışken onu kendine getiren şey gürleyen hava olmuştu.

Kısa bir an kötüleşen havaya bakıp daha sonra da konuşmaya giren Kol'a döndün.

"Beni dert etmene gerek yok, hayatım. Şimdi lütfen bu şemsiye al ve nereye yetişmeye çalışıyorsan geç kalma."

Şemsiyeyi almadığını fark ettiğinde kendine yakın olan elini tuttu ve şemsiye avcunun içine yerleştirdi. Mahçup bir şekilde gülümsediğinde kızaran yanaklarını izledi sırıtarak. Sana hayatım demesini düşünmemeye çalışarak konuştun.

"Teşekkür ederim, Kol."

Adını duymasıyla kaşları şaşkınlıkla havalandı Kol'un. Sana daha kendini tanıtmamışken bunu yapmak seni biraz daha utandırdı ve olayı toparlamak adına konuşmak istedin.

"Aynı üniversiteye gidiyoruz. Adını çok duydum, oradan biliyorum yani. Yetişmem gereken yer de Bayan Johnson'ın dersi."

Art arda sakince sıraladığın cümlelerle Kol biraz daha şaşırdı. Aynı okula gidip seni daha önce göremediği için kendini ayıpladı içten içe.

MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin