Kafamda hem watermelon sugar highh hem de why'd you only call me when you're highh aynı anda çalıyor. İyi deilim. Buradan Harry ve Alex aşkıma da selamlar...😙
Bu size benden yeni yıl hediyesi olsun. Umarım 2021 hepimize sağlık, mutluluk, başarı ve huzur getirir.💝
Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen.
İyi okumalar...Duştan çıktığında havlunu ıslak vücuduna sardın. Saçlarının da üstün körü suyunu almış ve vampir duyuların sayesinde birinin odaya girdiğini işitmiştin. Banyodan çıktığında gelen kişiyi görmeden yüzünü buruşturdun.
"Aw...Bu koku da ne?"
Elinde şişeyle odanın diğer köşesine ilerleyen sevgilinle göz göze geldiniz.
"Bira fıçısının içine mi düştün, sevgilim?"
"Sadece seni özledim."
Senin söylediklerini duymamazlıktan gelip söylediği şeyle gülümsedin.
"Ve bensiz duşa girmene de alındım."
"Konuyu saptırmaya bayılıyorsun, Mikaelson. Neden bu kadar içtin ki?"
Sarhoş olmazdı ama üzerinde tuhaf bir ağırlık vardı. Şişenin elinden düşmesine izin verdi. Yanına gelirken derin bir nefes aldın. KLAUS MİKAELSON SANA DOĞRU GELİYORDU VE SEN DUŞTAN YENİ ÇIKMIŞTIN.
Eli havlunun açık bıraktığı teninde gezinirken ilk durağı köprücük kemiklerindi. Ayakta durmakta zorlanan tek o değildi. Senin saçlarından yayılan kokuyu içine çekerken destek almak adına onun ceketine tutunmuştun.
"Konuşmasak ve anın tadını çıkarsak?"
Başını salladın hızlıca. İstesen de seni konuşamayacak bir kıvama getirmişti zaten. Elleri, havlunun üzerinden kalçana ulaştığında bedenin onun bedenine çarpıyordu. Buram buram içki kokan nefesi yüzüne vururken bunu dert etmiyordun. Onu her şekilde kabul ederdin. Senin de ellerin onun yüzüne ulaştığında kendine çekip seni öpmesini sağlayıp ağzındaki içki tadını sana bulaştırmasına izin verdin. Üzerinde can çekişen havlunu sıyırıp attığında çırılçıplak kalmıştın önünde. Klaus'un her seferinde sanki hiç görmemiş gibi bedenini süzmesi seni kızartıyordu. Kalçadan kavrayıp seni kucağına aldığında bacaklarını beline doladın ve beraber yatağa geçtiniz.(ehehe burası sizin, benden bu kadar😈)
Yorgundun, uykuya ihtiyacınız olmasada uyumayı severdin ama yanında gözlerini kapatmadan seni izleyen bir adam varken bu hiç de kolay değildi. Klaus elini yanağına götürüp okşarken gözlerini kapattın. Sen de elinle onun göğsüne daireler çizmeye başladın. Gözlerini kısarak ona baktığında 1 saniye içinde seni tekrardan altına almıştı. Kıkırdayınca da seni öpmüştü.
"Birileri tekrar mı istiyor?"
"Bilmem. Belki."
Klaus Mikaelson'a meydan okumayı severdin. Onun seni bir kez daha öpmesine izin verip elini göğsüne koyup durmasını sağladın.
"Noldu, love?"
"Canını sıkan şeyleri konuşmayı sevmediğini biliyorum...ama benimle her şeyini paylaşabileceğini biliyorsun, değil mi?"
Klaus kendini yana atarken seni de yanına çekmiş ve kafanı onun göğsüne yaslamanı sağlamıştı.
"Biliyorum ama her zamanki şeylerle kafanı doldurmak istemiyorum."
Eli saçlarında gezinirken huzurla dolduğunu hissettin.
"Sen sabaha kadar konuşsan da sorun değil. Seni her şekil dinlerim."
Klaus'un küçük kahkahası kulağına dolduğunda kafanı kaldırıp onun gülüşünü izledin. Bu adama bayılıyordun.
"Bunu anlattıklarım yüzünden mi yoksa aksanımı sevdiğin için mi söylüyorsun?"
"Kesinlikle ikincisi değil."
Bu sefer ikiniz de gülerken aynı anda iç çektiniz.
"Günün sonunda hep sana dönmek istiyorum."
"Ve hep de dönüyorsun..."
"İyi ki hayatımdasın, S/A."
Gülümseyip kafanı tekrardan onun göğsüne koydun. O da gülümseyerek saçlarınla oynamaya devam etti. Hareketleri kaslarının gevşemesine ve uykuya dalmana sebep olmuştu. Nefes alışverişlerin normale dönmüşken Klaus çoktan uykuya daldığını anlamıştı. Saçlarının arasını öpüp yatağa yaslandı tekrardan. Sabaha kadar seni uyurken izledi ve ne kadar güzel olduğunu düşünüp tüm sorunlarından sıyrıldı.
-the endEhehehe nasıldı??? Kısa ama öz bir bölüm bence😈 (ehehe yazınca aklıma Hiddleston geliyo özledim askoyu da)
Klaus'u yazmayı çok seviyorum.🍉
Bir sonraki bölüm için beklemede kalın ve diğer kitaplarıma da göz atmayı unutmayın askolar.
Sizi seviyore❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictionSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...