Yazar olmaya hazır olun beybilerr😏
Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!!!
İyi okumalar..."S/A, hikayenin son bölümü neden bu kadar gecikti?"
Mutfakta yeni öğrendiği soğuk kahve tarifini hazırlamak için uğraşan Bonnie'nin sorusu, diğer arkadaşların için de büyük merak konusuydu. Sonunda biri bu soruyu sorduğu için üzerinden yük kalkan Caroline ve Elena, rahatladıklarını göstermek adına nefeslerini dışarı verdiler. Bu hallerine göz devirirken buldun kendini.
"Bunu sormaya neden bu kadar korktunuz Tanrı aşkına?"
"Ne yapalım yani? Ya sürekli seni darladığımızı söyleyip bize kızıyorsun ya da ilham perilerini kaçırdığımız için."
O sırada Bonnie de içeriden Caroline'nin sözlerine katıldığına dair gevelerken pes etmedin.
"Ama haklıyım. Sizinle mi uğraşayım yoksa onu düşünüp aklımdakileri yazıya mı dökeyim?"
Yan koltukta yayılmış olan Elena, koltuğunda doğrulup dizlerinin üzerine oturdu ve yüzünü senle Caroline'nin sıkıştığı koltuğa yaklaştırdı. Kafanı çevirip kızın kısılan gözlerinin içine baktın.
"Bölüm niye gecikti ondan haber ver sen?"
"Elena...beni korkutuyorsun."
Korkmuş gibi gözlerini açıp rol kessen de duruşundan taviz vermemişti.
"Ben anladım, kızlar. Şu Hayley denen kız yüzünden değil mi? Aranıza girdi resmen."
Caroline'nin yorumu ile Elena tepkini izlemek istedi. Zeki arkadaşının sarf ettiği sözlerdeki haklılık payı büyüktü, tek bir yer hariç.
"İyi de S/A ile çıkmıyor ki adam. Teknik olarak Hayley denen kız aralarına falan girmedi."
Bonnie, elinde tuttuğu beyaz tepsi ile içeri girerken konuşmuş ve ortamın IQ seviyesini artırmıştı. Caroline, omuz silkip tepsiden bir bardak kahve kaptı. Hayley ile kişisel bir problemi vardı.
"Yine de o kızı sevmiyorum."
"Olabilir fakat şu an için konumuz bu değil."
Elena, pozisyonunu bozmamış vaziyette seni izleyip konuşurken ona bir ders vermek istemiş ve sen de kafanı ona doğru yaklaştırmıştın. Aranızda santimler varken bir bağırış yükselmişti.
"Neler oluyor bu aşağılık evde?"
Bonnie'nin abartılı oyunculuğu ile Caroline da kafasını kaldırıp size bakarken gülmüş ve Elena'yı ittirip kızı koltuğa düşürmüştün. Kafasını vuran Elena, elini başına götürüp sızlanmaya başlamıştı.
"Lanet kadın neden ittiriyosun beni?"
"Dibime girme sen de bir daha. Damon olmasa bana aşıksın derdim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictionSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...