1920's💫

3.1K 157 76
                                    

Hello...Normalde Kol gelecekti ama bir anda gelen ilhamla bu bölümü yazdım. Yaklaşık 10 dakikada falan yazmış olabilirim, umarım beğenirsiniz.

Biraz eskilere gitmeye ne dersiniz Klaus ile birlikte tabi...

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen, iyi okumalar🤝

1920...

Ailen öldüğünde yapayalnızdın. Stefan seni bulduğunda ise vampirlerin gerçek olduğunu öğrenmiş ve karşına çıkan deşiciden seni vampir yapmasını istemiştin. O da yanına bir suç ortağı arıyordu, o yüzden seni öldürmek yerine isteğine kulak verdi ve şimdi beraber Chicago'daydınız.

"Şuradaki sevimli kulübe ne dersin canım?"

Stefan'ın gösterdiği kulübe çevirdin bakışlarını ve gülümsedin.

"Umarım içerisi de dışarısı gibi sevimlidir, Stefan."

Sana uzattığı koluna girdin. Kulübe giriş yaptığınızda sıcak hava dalgası ve alkol kokusuyla beraber kan kokusu da burnuna doldu. Stefan'a bakıp konuştun.

"Taze kan...Harika!"

"Ve hepsi senindir, hayatım. Biraz da bana bırakırsın artık."

Gülümsedin ve diğerlerinin arasına karıştın. Gözüne kestirdiğin adamı cazibeni kullanarak arka tarafa çektin. Dudaklarına uzanacağı sırada onu ensesinden kavradın ve dişlerini açlıkla boynuna geçirdin. Adamın tüm kanını içerken kulağına gelen Stefan'ın sesiyle bir sorun olduğunu anladın. Kan içmeyi bırakıp ağzını sildin ve Stefan'ın yanına adımladın. Karşısındaki bir adamla tartışıyordu, oldukça çekici bir adamla.

"Stefan, bir sorun mu var?"

Bir anda söze girince dikkatleri üzerine çekmeyi başarmıştın.

"Hayır, abisi kız kardeşini kıskanıyor sadece. Klasik!"

"Haklı, pek tekin birine benzemiyorsun ne de olsa..."

Stefan sana baktığında gülümsedin, şaka yaptığını biliyordu.

"Sen de kimsin?"

Yeni fark ettiğin sarışının yönelttiği soruyla ona baktın.

"S/A. Siz ikiniz kimsiniz asıl?"

Baştan beri seni süzen çekici adam bir adım öne çıkıp kadehini kaldırdı.

"Sanırım konuşulacak çok şey var."

***

"Yani ilk vampirsiniz?"

"Aynen öyle, love."(aşkım yazınca love gibi etki bırakmıyor sorry hep böyle yazacam)

Klaus size ayırtılmış bar bölümünde oturmuş, konuşuyordunuz. Böylece sen Klaus ile birbirinizi tanımaya çalışırken Stefan ve Rebekah da daha iyi hareket ediyorlardı. Elindeki kadehle oynamandan sıkılan adam onu senden almış ve tek içişte bitirmişti.

"Sıra sende, anlat bakalım. Senin olayın ne?"

"Benim çok bir olayım yok. Ailesi ölen zavallı bir kız, onu parçalamak isteyen bir vampirle karşılaşıyor ve ondan kendisini vampire dönüştürmesini istiyor. Deşicimizin de işine gelen bu teklif gerçekleşiyor ve ikisi insanları katleden bir ikili oluyorlar. İşte benim olayım bu, Klaus."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin