Ben geldiimmm....
Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen.
İyi okumalar...
💫Hayley, Hope'yi uyutmak yukarı çıkarken senin de planında onun peşine takılmak vardı. Ta ki Klaus seni kolunu kavrayana kadar...Göz göze geldiğinizde ne olduğunu anlamaya çalışıyordun.
"Kendini tanıtmayacak mısın, love?"
Hayley yanınıza gelecekken gözlerinle sorun yok dercesine ona baktın. O da seni Klaus'la yalnız bırakarak kızının odasına adımladı. Klaus'a bakarken kafanın içini aynı tanıdık ses doldurmuştu.
'Olmayı isterdim, love...'"Önce kolumu bıraksan daha iyi olur."
Klaus, kolunu bıraktığında birkaç adım geri gittin. Onun şöhretini biliyordun ve kesinlikle ölmek istemiyordun ama onda bir tehdit belirtisi de göremiyordun.
"Adım S/A."
Klaus 'biliyorum' demeyi çok istiyordu ama hatırlaman gerektiğini düşünmüyordu. Birkaç gün sonra buradan gideceğini biliyordu, planlarını mahvetmek istemezdi.
"Bir şeyler içmek ister misin, S/A? Çok güzel bir şarabım var, 1920'den kalma."
1920 lafını duyunca istemsizce kaşlarını çatıp ona baktın. Gerilmene engel olamamıştın. Aklına Stefan gelmişti.
"Tabi...İsterim."
Salonda otururken Klaus iki kadehe şarabı doldurdu ve karşına geçti. Kadehinden yudum almadan önce kafanı kurcalayan soruyu sordun.
"Benim hakkımda bir şeyler biliyorsun, değil mi? 1920 falan...bilerek yaptın."
Gülümsedi.
"Yani birtakım şeyler duymuş olabilirim. Sen ve Stefan'ın maceraları kulağıma geldi elbet. Sahi o nerede, hâlâ iyi ikili misiniz? En son Mystic Falls'a gittiğimde seni göremedim."
"Maalesef ortaklığımız biteli çok oldu. Stefan bunu daha fazla yapamadı, aynı şekilde ben de."
"Üzüldüm, iyi bir uyumunuz vardı. Havalıydınız."
Öyle olduğunuzu biliyordun.
"Sanki bizi görmüş gibi konuşuyorsun."
"Belki de öyledir..."
Ayağa kalktığında sen de kalktın. Odadan çıkacağını anlamıştın.
"Ne demek istiyorsun?"
Arkasını dönüp sana baktığında gözlerindeki parıltılar dikkatinden kaçmamıştı. Kesinlikle bir şeyler dönüyordu ortada.
"Bence gitme vaktin geldi, love."
*****
"Beni resmen kovdu, Hayley."
Hayley ile onun odasındayken sinirden patlamak üzereydin. İçinde bir şeyler kıpırdarken rahat olamıyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictionSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...