Aşağıdaki bilgilerin tamamı benim şahsi uydurmamdır, umarım seversiniz😇
Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!!!!
İyi okumalar..."Marcel'den nefret ediyorum, Klaus'tan da Kol'dan da...Hepsinden!"
Ormanın içine doğru yürüyüşe çıkan Rebekah, ağaçlara dert yakınıyordu. Önüne gelen bir dala tekme atıp havada süzülmesini izlediği sırada arkasından gelen sesle korksa da hemen gardını almış ve sesin sahibine dönmüştü.
"Bu kadar nefret iyi değil, benden söylemesi."
Karşısındaki yeni yüz, ellerini beline koymuş onu izlerken kadınsa şaşkındı. Dibine kadar sokulmuş bu kızı nasıl oldu da fark edememişti.
"Sen de kimsin?"
Rebekah'ya doğru birkaç adım atıp gülümsedin.
"Adım S/A, senin kişisel koruyucu meleğinim."
5 saniye süren sessizlikten sonra Rebekah, kahkahasını ormana saldığında hiçbir şey olmamış gibi gülümsemeyi sürdürdün.
"Ne bu? Kol'un eşek şakalarından biri mi?"
Ona cevap vermeden önce elini kızın saçına götürmek istedin ama Rebekah, hızlı refleksleri sayesinde sertçe elini kavradığında bu isteğin sekteye uğradı. Hiç zorlanmadan elini kızın elinden kurtarıp gözlerinin içine bakarak saçına düşen sararmış yaprağı eline aldın. Yaprağı kadının gözleri önünde sallayıp cebine attığında Rebekah, tüm bunları şaşkınlıkla izliyordu.
"Bence şaka olmadığını anlamışsındır artık. Bir melekle uğraşılmaz ona göre."
Tepkisini izlerken eğleniyordun. Uzun zamandır onunla konuşmak istiyordun ve sonunda seni yanına çağırarak bu isteğini yerine getirmişti.
"Biraz daha açık konuşsana. Kişisel koruyucu melek de ne? Devlet ataması gibi geliyor kulağa."
Kıkırdayıp elinle yürümesi için yolu işaret ettiğinde gözlerini tedbir olarak senden ayırmadan yürümeye başlamıştı.
"Şöyle söyleyeyim, dünya üzerindeki herkesin birer meleği vardır. Vadesi dolan melekler, görevi bırakıp hiçliğe karışırlar. Benim gibi görev başında olanlar da uzaktan koruyuculuk yapmaya devam ederler ama sen, şaşırtan bir hamle yapıp beni bizzat ayağına çağırdın."
Seni dikkatle dinleyen Rebekah, kaşlarını çatıp alnının kırışmasını sağlamıştı. Kökenin sevdiğin aksanı, kulaklarına dolarken derin bir nefes çektin içine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET
FanfictionSiz de benim gibi the originals aşağıysanız ve tabi Mikaelsonların, o zaman doğru adrestesiniz. Çünkü burada bol bol serilerimiz ve hayal etlerimiz var. Hadi durmayın ve okumaya başlayın. Not: Kitabın tüm hakları saklıdır. Kesinlikle kopyalanamaz...