Kol Mikaelson

3.2K 140 49
                                    

Medya😍

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen, iyi okumalar...

Salvatore malikanesindeydin. Damon'ın yakın arkadaşı ve yeni vampir olduğundan bu aralar onlarla kalıyordun. Koltuğa yayılmış, elindeki elmayı dişlerken tv izliyordun. En sevdiğin diziyle vakit geçirirken evde duyduğun seslere kulak kabarttın.

"Damon? Sen misin? Stefan? Şakanın hiç sırası değil."

Ses gelmeyince yerinden kalktın. Karşında duran kişi Kol Mikaelson'dan başkası değildi. Ağzında kalan son lokmanı yuttun. Merak ve korku dolu gözlerle karşındaki kökene baktın.

"Rahatla, hayatım(Relax, darling!😍) Buraya sana zarar vermeye gelmedim."

"Ne için geldin o zaman?"

"Herhangi bir Salvatore kardeşi işimi görür."

"Öyleyse aradığın şey burada değil, üzgünüm."

Kol, bezgin bir şekilde mırıldandı.

"Böyle boş işlerle neden ben uğraşmak zorundayım ki zaten."

"Klaus mu gönderdi seni?"

Kökenlerden gerçekten korkuyordun. Gel gör ki ilk gördüğün köken ise Kol'du ama korkman için görmene gerek yok. Mikaelsonlar yeterince ünlüydüler zaten.

Yüzünün aldığı şekli gören Kol yanına yaklaşamaya başladı.

"Beni öldüreceksin?"

"Tanrı aşkına! Neden seni öldüreyim? Güzel yüzüne yazık olur, hayatım. Benden bu kadar korkmamalısın."

Yanına geldiğinde kollarını tuttu.

"Benden korkmayı kes lütfen."

Seni telkin ettiğinde kalp atışlarının eski hâline dönmesi gerekirken daha da hızlandığına şahit oldunuz ama bu sefer korkudan değildi, Kol Mikaelson ile arandaki mesafeden kaynaklıydı.

"Birileri heyecanlandı."

"Hayır, öyle bir şey olmadı."

Kendini onun kollarından kurtarıp iki adım geri gittin.

"Yalan söylediğini anlayabiliyorum. Bu arada adın neydi?"

"S/A...ve yalan söylemiyorum."

Tekrardan sana yaklaştı ve çeneni tuttu. Seni kendine çektiğinde dudaklarının üzerine vuran sıcak nefesini hissedebiliyordun.

"Çok cesursun, S/A ve çok da güzel."

Bir şey demeden ona bakıyordun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir şey demeden ona bakıyordun. Gözleri, ruhuna dokunuyor gibiydi.

"Hadi söyle bana, hayatım. Beni öpmek istiyorsun, değil mi?"

Kol seni tekrardan etkisi altına alırken başını salladın. Etkisinden çıkar çıkmaz ondan uzaklaştın. Kol ise elini cebine atmış gülüyordu.

"Kafamı karıştırmayı kes ve git buradan. Damon ve Stefan'a geldiğini iletirim."

"Gitmeden önce yapmam gereken bir şey var."

Ne olduğunu anlamadan seni öptüğünde kalakaldın ama onu öpmeye devam ettin.

"Artık gidebilirim."

Vampir hızıyla evden ayrıldığında arkasında bıraktığı rüzgarla ürperdin. Onu öpmek istediğini öğrenmiş ve dileğini yerine getirmişti. Kol'un söylenen kadar kötü olmadığını düşündün ama asıl düşündüğün şey ise dudaklarının üzerinde bıraktığı histi.

Nasıldı?

Kabul kısaydı amaaa aklımda bir seri var, Elijah ile ilgili yazdım. Baya özeniyorum bakalım beğenirsiniz umarım. Önce son iki bölüm biraz okunsa keşke.

Sizi seviyore💛

MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin