👊Bodyguard👊

637 48 34
                                    

Öncelikle herkese yeniden merhaba dostlarım😁Hepinizi çok özledim. Epey bir zaman sonra burada olmak güzel hissettiriyor.
Aranızda üniversite okuyanlar ya da yks'ye çalışanlar varsa bu yokluğumu çok iyi anlarlar çünkü vakit bulmak o kadar zor ki anlatamam.

(Halucination serisinin devamını daha yazmadığım için size bu bölümle geldim aşklar.)

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!
İyi okumalar...

Telefonda, New Orleans'tan epey bir uzağa tatile gitmiş olan arkadaşınla konuşuyordun. Arkandan gelen iki koruman dikkatle etrafı izliyor, havada uçan sineği bile potansiyel bir tehdit olarak algılıyorlardı. Baban belediye başkanı olduğundan beri korumalarınız olduğu doğruydu, bu duruma alışıktın ama son zamanlarda güvenlik önlemlerinin artması seni işkillendirmeye başlamıştı artık.

Arkandaki iki korumadan biri seni durduğunda telefonla konuşmayı kesmiştin hemen. Gözleriyle etrafı kolaçan edip yanındaki korumaya komutlar yağdırıyor, bir yandan da sıkıca senin kolunu tutuyordu.

"Bir sorun mu var?"

Sesindeki sert tınıyı umursamadı, koruman olacak adam. Kulaklığına onu şok eden bir bilgi gelmiş olduğunu yüzünün aldığı şekilden anlayabiliyordun. Ucu sana dokunan gelişmeler yaşanıyor ama kimse bunu seninle paylaşmaya yanaşmıyordu. Canın sıkıldı yine. Hep böyle yaparlardı.

Can sıkıntın çok sürmedi bu sefer. Koruman seni şaşırtacak bir şekilde açıklama yapmaya başlayınca gözlerin yaşarmıştı doğrusu. Sonunda birileri sana açıklama yapma gereği duyuyordu.

"Efendim, biz artık korumanız olarak devam edemeyeceğiz. Yürüyüşünüze eşlik etmek için başka birisi geliyor. Biz, sizi evinizde korumakla görevliyiz bundan sonra."

"Başka biri mi? Kim?"

Babanın seni koruması için tuttuğu onca korumayı bir anda devre dışı bırakmasını garipsemiştin. Arttırdığı güvenlik önlemlerini bakılacak olursa bir belaya bulaştığı kesindi ve buna rağmen seni bir kişinin korumasına bırakması saçma değil miydi?

"Bir bilgimiz yok, efendim."

Sıkıntıyla iç çektin ve kollarını göğsünde kavuşturup, yeni koruman olacak kişiyi beklemeye başladın. Onu fazlasıyla merak ediyordun. Çok güçlü biri olmalıydı. Acaba yakışıklı mıydı, konuşmasını biliyor muydu ya da belki de gıcığın tekiydi? Neyse ki onun hakkında daha fazla düşünmene gerek kalmamıştı.

Korumaların arasından sıyrılıp gelen esmer adam, buradakilerin üzerinde yetki sahibi gibi duruyordu. Takım elbisesinde tek bir kırışıklık yoktu, elleri pantolunun cebindeydi ve dik bir duruşu vardı. Yakışıklı yüzünde mimik oynamıyor, hedefini çok iyi bildiğinden odağını direkt sende tutuyordu. Geldiğinden beridir bakışları senin üzerinden bir an olsun çekilmemişti. İtiraf etmen gerekirse oldukça etkileyiciydi.

Birkaç adım bırakarak sana yaklaştığında göz temasınızı kesmemişti. Kendini tanıtması gerektiğini biliyordu. Senin meraklı bakışlarından ancak böyle kurtulabilirdi.

"Merhaba, S/A. Adım, Elijah Mikaelson. Bir süre seninle ben ilgileneceğim."

İlgileneceğim...Onun seninle ilgilenmesi fikri, aklında hiç olmadık yerleri uyandırdı. Gözlerini iki üç kez kırpıştırıp düşüncelerini kovmaya çalıştın. O, seni korumak için buradaydı sadece.

"Merhaba, Elijah. Gölün etrafında yürüyüşe çıkmıştım, sen de bana eşlik edersin."

Gözlerini kısa bir anlığına senden çekip, birkaç metre ötenizdeki durgun göle baktı. Sakin bir yürüyüş hayali, adamı hemen cezbetmişti.

MİKAELSONLAR İLE HAYAL ET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin