67.Bölüm - İneklerin Öcü Ve Kaşar Sarıkız

4.1K 523 761
                                    

Merhabalar🎉

Geçen bölümlerde söz, nişan, düğün mevzusuyla dalga geçtiğim içn alınanlar olmuş :] 😂 Yapmayınız arkadaşlar, herkesin hayatına kimse karışamaz tabi ki. Seven vardır sevmeyen vardır, olabilir :D

Herkesten önce kendimle dalga geçtiğimi, herkesin isteklerine ve beğenilerine saygı duyduğumu belirtmek isterim.

Oğlum,ben kılıçla pasta bile kestim be!

Erik dalı gevrektir, herkes ayağını denk alsın 😂😂

Upuzun bir bölüm,kontrol edemedim.

Keyifli okumalar 🧡

Beğenmeyi ve bir sürü yorum yapmayı unutmayın lütfen 💃

🎈

Eylül-Bursa Yolu...

Burada ne işim mi var? Toplanın hemen anlatayım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Burada ne işim mi var? Toplanın hemen anlatayım.

3 saat önce...

Yeni gelen çikolataları paketlerinden çıkarıp cam fanuslara yerleştirme işlemini tamamladıktan sonra tek tük gelmeye başlayan müşterilerin siparişlerini aldım ve ekrana giriş yaptım. Mutfaktaki şefler ekrana düşen siparişleri hazırlayıp tamamlayınca da servis için hazır bekleyen garsonlara verecektim.

'Ahu, arkadaşların geldi.' diyen Ayşegül'ün sesiyle başımı çevirdiğimde Deniz ve Berke'yi kapıdan girerken gördüm.

Sabahın köründe?

'Günaydın, ee hazır mısın?' dedi Deniz beni baştan ayağa süzerek.

'Hazır mıyım?' diye sordum şaşkınca.

'Değil misin?'

'Değil miyim?' dedim bu defa.

Deniz, güneş gözlüklerini çıkarıp, Berke'nin yüzünde gezdirdi şaşkın bakışlarını.

'Eee, hani Ahu hazırdı ?' diye sordu.

'Neye?' dedim.

Neler oluyor!

'Kanka ne bileyim o gün konuştuk ya işte herkes okeyleşince, e grupta da konuştuk, Cevo bey de tamam dedi, ben de sandım ki -'

'Biri bana neler olduğunu anlatabilir mi?' diye Berke'nin sözünü kesip araya girme ihtiyacı hissettim. Mesajlarıma bakmıyordum günlerdir. Aynaya bakmıyorum, kaldı ki mesaj.

Deniz, altında bir bermuda, ayaklarında sandalet, Berke çizgili bir atlet, şortu ve kafasındaki hasır şapka ile karşımda dururken, neden bahsettikleri konusunda bir zerre fikrim yoktu.

'Günaydın arkadaşlar. Aa, Ahu, sen gitmedin mi?'

Cevahir de aramıza katılınca bermuda şeytan üçgenimiz dörtgene dönüşmüştü.

SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin