Merhaba, 🎈Kötülerin düşmanı, iyilerle dost HilAySavascisi tatile gider. ☀️⛱️
Gitmeden de hazırlanacak valizlerin başında oturup, yarısını yazdığı bölümün kalanını yazar 🤭 Hatta, bir sonraki bölüm gecikeceği için içi rahat etmez, upuzun yazar 😱
Bol bol yorum yapın, ben de yolda size cevap yetiştireyim🍒
Uzanmışım kumsala, güneş damlar içime🎶
Şimdi corona düşünsün🤷♀️
Keyifli okumalar 🧡
🦋
Elimde bir tabak un helvası ile gönlümü, yaptığım saçma sapan taklitlerle de masayı şenlendiriyordum. Hava kararmaya başlamış, masamızın çınlayan kahkahaları sokakta yayılmaya başlamıştı. Üşümek mi? Yanıbaşımızda yanan harlı ateşe odun attıkça hissetmiyorduk bile.
Hazal bir kaç saat önceki konuyu hiç açmıyordu ama içten içe kafasında kurduğu şeyleri de merak etmiyor değildim hani.
İftira. Haydar amca küçükken kafasına çok vurmuş ondan, hep ondan.
'Sana diyorum Ahu'cum.'
Cum, cim, cım eklerinin sonsuz samimiyetsizliğini duyunca bir süredir içinde olmadığım sohbete geri döndüm.
'Pardon Seher teyze, anlamadım.' dedim teyze kelimesine bastırarak.
'Ayol, ne teyzesi, o kadar yaşlı mıyım ben?' dedi sinirle karışık bir gülüşle. Küçükken bana yaptığı iğneler aklıma gelince gıcık oluyordum Seher teyzeye ne yapayım?
Gemi şekline getirdiğim peçeteyi, usulca elimden bıraktım.
'Yakında kaynana olacaksın, belki bir süre sonra da anneanne. Kabullen artık.' dedim inadına sırıtarak.
Neslihan teyzeyi bir gıcıktır tuttu bir anda. Kadıncağız nefessiz kalıyordu az kalsın.
'Aman Ahu, ne anneannesi sen de.' dedi İnci teyze. O sırada Hazal gözlerini kısmış yine kafasında ne kuruyordu bilinmez, beni kesiyordu.
'Sizce annemizin annesine anneanne diyoruz da, babamızın babasına neden babababa demiyoruz?'
Dudu teyze bir kahkaha kopardı eli böğründe dururken.
Eli böğründe demişken, aklıma eli böğründe kebabı geldi bir anda. Kim koymuşsa adını tebrik etmek lazımdı çünkü ben de olsam kesin böyle bir isim koyardım.
'Kız uzaylı zekiye, bunu mu merak ettin?' diye sordu.
'Evet, siz hiç merak etmediniz mi?' dedim omuz silkerek. Anca kim kiminle ne yapmış onu merak edin zaten.
Sezen saçlarını arkaya doğru savurup bana küçümser bir bakış attı. Mahallemizin en afili çocuklarından olan Alihandro ile sevgili olduktan beridir, böyle kendini beğenmiş havaları hiç gitmiyordu yüzünden. Keşke bir de aynaya baksa da o rujun ve birbirine yapışmış rimelin, yüzündeki lağım şeklini daha da ortaya çıkardığını görse.
'Neyse, iş var diyorum, istersen Hazal ve senin için konuşurum.' dedi Seher teyze konuyu değiştirip. O da Sezen gibi Alihandro'nun peşinden ayrılmıyor ama iş kaynanalığa gelince fos.
'Ne işiymiş Seher abla?' dedi Hazal.
'Sezen haftaya markette başlıyor kasiyer olarak. Reyonları düzeltecek bir iki kişi daha alacaklarmış. Aklıma siz geldiniz.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı)
HumorHayat yapbozundaki eksik parçayı arayan Ahu'nun güldüren hikayesi 🐟 Büyüyoruz ve bu umrumuzda değil. 🎈