53.Bölüm - Bir Yaralı Kuştum, Uçtum Uçtum

4.5K 521 592
                                    

Merhaba,
 
Eklediğim şarkıyı çok seviyorum, sanki Ahu söylüyormuş gibi hissediyorum. Mutlaka dinleyin 😂

Bir de, bu açıklamayı yapmak istemezdim ama gerek duydum😂

Alihan kötü biri değil. Öyle olmasını istemiyorum. İnsanlar ayrılabilir, çok sevebilir, sevdiğini sanabilir. Anlaşamayabilir...

Tecrübe....

Ayrılık dediğimizde, mutlaka aldatma, ne bileyim dayak olması geliyorsa aklınıza sebep olarak, oturup bir daha düşünün bence. Alihan geldi başkasıyla yattı kalktı derim, Ahu'nun ağzını burnunu kırdı derim, başkasından çocuğu varmış derim, kötü pis Alihan derim de derim, konu kapanır ama yapmayacağım.

   

Bizi, geç kalınmış bir yüzleşme bekliyor...

  

Keyifli okumalar🧡
Yıldıza basmayı unutmayııın 🌟
   

  
🎈

'Sana daha önce 18 numarayı söylemiş miydim? Evet söylemiştim.' dedim düşünüp, hatırlamış gibi yaparak.

'Oyun oynamayı bırak Ahu, bir soru sordum.'

'Cevap verdim ya işte.'
'Cevap verdi ya işte.' dedi Ege benimle aynı anda.
 

'Sen delirdin mi arkadaşım? Ne cevap vermesi?' dedi Ege'ye hitaben.

 
Bütün gece onun yerine ben konuşmuştum, şimdi Ege benim yerime konuşuyordu.

 
'Birincisi ben de senin arkadaşın değilim. İkincisi, sanane diyor, sanane.'
   
   

'Sen karışma.' dedi Alihan Ege'ye doğru yaklaşıp.

'Hiç öyle bir niyetim yok.' dedi Ege ellerini havaya kaldırıp. Karışmaması, sağlıklı yaşaması için önemli bir unsurdu şuan.
 

'Ahu, Cevap bekliyorum' dedi Alihan bana dönüp.
 

'Alihan, sana hesap vermeyeceğim biliyorsun değil mi? Git durakta otobüs bekle benden cevap bekleme. ' dedim.
 

Hayır, inatlaşmıyorum. İnat değil bu.
 

Alihan'ın sinirlendiğini gözlerinden anlıyordum. Ben ondan daha fazla sinirliydim.
 

'Elin adamının evinden çıkıyorsun, bir de yeni uyanmışsın. Sence bu normal mi?'
  

Senin evinde kalırken normaldi, şimdi ne oldu?  dedim içimden, ona dik dik bakarken.

 
'Gel, konuşacağız.' dedi Alihan sinirli bir tonda.

'Gelmeyeceğim. Benimle bu tavırla konuştuğun sürece, sana cevap bile vermeyeceğim.' dedim bir adım geri çekilip.
 

Ege'ye baktım kapıyı kapatması için, o sırada Alihan kolumdan tuttu sıkıca. Beni, uzaklaştığım bir adım kadar kendine çekti.

'Bıraksana. Ne yapıyorsun?' dedim hışımla.
 

'Konuşacağız.'

 
'Alihan kolum acıyor, bırak bak elini ısırırım bir daha kullanamazsın. ' dedim bırakması için.
  

Alihan beni tek hamlesi ile dışarı çıkarırken, önümden uzanan elle birlikte, beni tuttuğu kolundan tutuldu Ege tarafından.
 

'Karışmam dedik de, o kadar da değil. Zorbalık bu yaptığın.' dedi Ege sakince.
 

SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin