Merhaba,
Hadi buraya iltifat edin, hemen beni övün çabuk 😂 Benden hızlısı var mı he var mı? 🤭😂
Keyifli okumalar 🧡
🎈
🎈
Onlar birbiriyle tartışırken, ben tarlası yanmış köylü gibi olduğum yere çöktüm.
'Ahukuş, iyi misin?' dedi Yekta önümde dizlerini yere koyup bana bakarken.
'Yüzüğü verin, Söz verdim. Geri vereceğim. Sonra isterseniz yiyin birbirinizi, artık umrumda bile değilsiniz.' dedim.
'Öyle söyleme Ahu. Kendimiz için değil.' dedi Yekta. Ne farkederdi ki kimin için olduğu?
'Bizi ele verseydi, bıraksaydın o zaman. Biz mi dedik arkamızı kolla diye.'
Fuat'ın Alihan'a söylediği şeyle doğruldum ve Alihan'ın karşısında dikildim.
'Neyden vazgeçtin? Bu ahmaklar için neden vazgeçtiysen yapma çünkü değmezler. Görmüyor musun? Pişman bile değiller.' dedim. Gözleri gözlerime takılıp kaldı öyle. Bir şey söylemek ister gibi ağzını araladı, ama konuşamadı. Yüzü yakından daha da hasarlı duruyordu. Ayı Yogi Kürşat ile olan savaştan ikisi de yaralı çıkmıştı ama Alihan biraz daha fazla darbe alan taraftı.
Diğerlerine ağır konuştuğumu biliyordum, buna engel olamıyordum çünkü beni uğrattıkları hayal kırıklığını başka türlü üzerimden atamazdım.
Elimi Alihandro'nun gözünün önünden bir kaç defa geçirince, gözlerimde daldığı derinliklerden gün yüzüne çıktı sonunda.
'Yüzüğü verin.' dedi beni es geçerek.
'Veremeyiz, yarın yüzüğü okutup Melek'in ameliyat parasını vereceğiz.' dedi Fuat.
Melek...
Küçük, tatlı meleğimiz, Tolga'nın 6 yaşındaki kız kardeşiydi. Babaları vefat ettikten sonra Tolga okulu bırakıp çalışmak zorunda kalmış, hem ona hem annesine bakmaya başlamıştı. Melek'in hasta olduğunu biliyordum ama tam olarak ne olduğu konusunda pek bilgim olduğu söylenemezdi.
'Ne ameliyatı?'
'Eğer ameliyat olmazsa ölecek.' dedi Yekta başını önüne eğip.
Yanlış duydum, yanlış duydum. Yok öyle demedi.
La la la la la la
'Tolga?' dedim meraklı gözlerle. Cebindeki yüzüğü çıkardı ve bana doğru uzattı.
'Tolga yapma.' dedi Fuat. O herşeyi göze almıştı.
'Bize lazım olan altıyüzbin. Bu yüzük neredeyse iki katı değerinde. Zaten olmayacak bir şeydi. Sizi de alet ettim. Özür dilerim.' dedi ve titreyen elleriyle, yüzüğü kutusuyla birlikte elime koydu. O sırada gözünden bir yaş süzüldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı)
HumorHayat yapbozundaki eksik parçayı arayan Ahu'nun güldüren hikayesi 🐟 Büyüyoruz ve bu umrumuzda değil. 🎈