Merhaba,
betulkoki77 nice mutlu Ahu'lu senelere Betüş'üm🎈🥳🧡
TCPnarYlmaz Doğum günün kutlu olsun can Pınar'ım 🧡🥳🎈
Keyifli okumalar 🧡
🎈
Kuşadası
Temmuz"Kaç yıl oldu saymadım köyden göçeli,
Mevsimler geldi geçti, görüşmeyeli
Hiç haber göndermedin o günden beri,
Yoksa bana küstün mü? Unuttun mu beni?"Pilli radyoya telefonumu bağlayıp açtığım şarkının sesini arttırdım iyice.
Saat, 08:30.
Günlerden, bilmiyorum. Saymayı bırakalı biraz zaman oldu.
"Dün yine seni andım, gözlerim doldu
O tatlı günlerimiz bir anı oldu
Ayrılık geldi başa, katlanmak gerek
Seni çok çok özledim, arkadaşım eşek."Mikrofonumu yerinden hızlıca aldım ve nakarata yetişmek için düğmesine bastım.
"Arkadaşım eş, arkadaşım şek, arkadaşım eşek..."
'Ahu Hanım, eşekler kovalasın seni!'
Zeki Bey abinin çadırından gelen sesi duyunca sesi daha çok açtım ve başımı ileri geri sallamaya başladım.
Berra'nın ve bir kaç kişinin daha çadırının fermuarı açıldı.
'Yaban tayları çayırda tepişiyor mu?
Çilli horoz, kedilerle dövüşüyor mu?' diye eşlik ederek gözlerini ovuşturdu Berra.Kablomun izin verdiği kadar dışarı açıldım çıplak ayaklarımla. Ayaklarım toprağa değdikçe topraklama denilen olay gerçekleşiyordu.
'Sarıkız kaşarı minik buzağıyı sütten kesti mi?
Kuzularla oğlaklar sevişiyor mu?' dedim mikrofona bağırarak.'Ahu, neden sabahın köründe kalkıyorsun kızım, neden, neden?' diye isyankar bir sesle söylenerek çıktı Zeki Bey çadırından. Elliyi geçgin yaşında hiç Ahu görmediyse, bu onun problemiydi.
'Uzun kulaklarını son bir kez salla
Tüm eski dostlarımdan bir haber yolla.'Barış Manço'ya dünya harikası sesimle eşlik etmeye devam ettim Zeki Bey'e kablonun izin verdiğince yaklaşarak. Selda Hanım, onların üç çaprazında Hatice abla ve ailesi, Berra'nın kuzeni, tek başına gelen Oya, hepsi uyandı.
'Ayrılık geldi başa, katlanmak gerek
Seni çok çok özledim arkadaşım eşek.''Hep beraber!' dedim o arada.
'Arkadaşım eş, arkadaşım şek, arkadaşım eşek.'
Gözlerini henüz açamayan kamp halkı ellerini çırpıp eşlik etti nakarata. Gülme sesim mikrofonda yankılanırken, onları uyandırma seansım da sona ermiş oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı)
HumorHayat yapbozundaki eksik parçayı arayan Ahu'nun güldüren hikayesi 🐟 Büyüyoruz ve bu umrumuzda değil. 🎈