109. Bölüm - Onur'suz Aşkların Mücadelesi

3.6K 484 490
                                    

Merhaba,

hiwitches Ahu diyor ki, "Neden 1 değil anlatsana biraz" :) 🧡

hiwitches Ahu diyor ki, "Neden 1 değil anlatsana biraz" :) 🧡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aradaki zamanı böyle küçük küçük dolduracağım. (soranlar için)

Daha mutlu günlerde paylaşmak isterdim 🙏

Keyifli okumalar 🧡

🎈

Aralık (7 ay önce)

'Ahu, kapı çalıyor. Üzerim müsait değil.'

'Üzerin müsait değilse, altınla aç.'

'Ahududum, uyan hadi.'

Alacaklılarım nihayet kapıya dayanmış olmalıydı. Kendimi bildim bileli maddi olarak zor günler geçiyordum.

'Hı, ne? Merve?'

'Kapı.' diyerek üzerindeki bornozu gösterdi Merve.

'Ne olmuş kapıya?'

'Çalıyor?'

'Polisi ara, çalmasın.' diyerek başımı yastığa gömdüm.

'Ahu, saçmalama uyan, kapıya bak.'

Tek gözümü açıp odanın kapısına doğru baktım.

'Ahududum, ne yapıyorsun?' diye sordu Merve.

'Kapıya bakıyorum.'

'?!'

Yerimden kalkıp dış kapıya doğru yürüdüm tek gözüm kapalı bir halde. Kaç haftadır öğlene kadar uyumayı planladığım ilk izin günümdü.

'Onur? Aslı? Ne vardı sabah sabah?' diye sordum tersçe. Evet, tersimden kalktım ve davamda sonuna kadar haklıyım.

'İçeri geçebilir miyiz?' diye sordu Onur. Normalde izin istemek gibi bir inceliği yoktu mevcut sürümünde. Aslı ile birlikteyken bir kibarlık yüklenmişti son günlerde, o ayrıntıyı atlayamam şimdi. Bir de işe falan girse, o zaman üç level atlardı gözümde.

Çalışmaya karşıyım ama fakirlik daha zor be.

'Uyuyacağım, biri ölmediyse neden geldiniz? Saat daha, ne?! Daha sekizzz.' dedim koridordaki saate bakıp şaşkınlıkla. Ben, en azından on falan olduğunu umuyordum. Sekiz ne yahu? İzin günümde sekizde uyanmak çorapla ıslak banyo terliğine basmışım gibi hissettirmişti. Tatsız.

'Kimse ölmedi, biri doğacak.' dedi Onur.

'Babası ben miyim?' diye sordum. Bana ne sanki ölenden, doğandan, büyüyenden?

'Yok, babası benim. Biz hamileyiz.' dedi Onur, tepkimi ölçmek için bir adım geri çekildi.

'Allah bir avazda doğurmak nasip etsin, analı babalı büyütsün inşallah, maşallah.' dedim Dudu teyze misali.

SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin