Merhabalar,
Mail gönderenler, gelen kutularını kontrol edebilir :)
ahununteyzesu nice benli senelere❤️
Keyifli okumalar 🧡
🎈
Hayat istemediğim ne varsa başıma getirmesiyle ünlü en büyük düşmanımdır.
Daha çok kısa, çok çok kısa bir zaman önce yalnızlığımdan duyduğum mutluluğu anlatıyordum. Şimdi elinde bir valizle sokakta kalmış kedi yavrusu gibi karşımda duran İklim'le bakışıyorduk.
Merdivendeki ayak sesleri kesilmeyince bir adım daha atıp eşikte durdum. Paçasını çorabın içine sıkıştırdığım ayıcıklı pijamalarımla misafir karşılamak en son istediğim şeylerden biriydi bu akşam.
Akşamım, ruhumdan karanlıktı. Pijamam evlere şenlik.
'Amma da ağırmış. Ahu, merhaba, nasılsın?'
Tufan ikinci valizi de getirip bırakınca bana bir kal geldi. Böyle, kalakaldım.
'İklim, emrivakilerden hiç hoşlanmam. Bana sormadan -'
'Biliyorum, biliyorum. İnsan sevmiyorsun ama sen evde tek kalıyorum deyince aklıma ilk burası geldi.'
Nasıl da tanımıyordu beni. Nasıl da yabancıydı aslında gerçek Ahu'ya.
İnsan severim ben. Bakınız, kendim. Kendimi severim daima. Arada küseriz ama barışırız. Canım kendim. İnsan sevmesem kendimi nasıl seveyim?
Ben insan değil miyim?
'Tamam da.' diyerek kafamın içinde dönen şarkının sesini kıstım ve soluklandım. 'Gerçekten, bakın şakaysa komik değil.' dedim sabırla. Komik değildi ama şaka olduğunu öğrenirsem gülecektim. Vallahi, billahi gülecektim.
Ben de gülmek isterim.
'Bir kaç gün idare edebilir misin Ahu? Biz yer ayarlayana kadar en azından.' dedi Serdar ricacı bir tonda.
İstemediğimi ve idare edemeyeceğimi anlamaları için daha ne yapabilirdim?
Şarkının devamı kendiliğinden açıldı ve beynimdeki küçük İbo kaşlarını acıların çocuğu kıvamına getirip dile geldi.
Tanrım dünyaya, beni sen attın,
Çile çektirdin, derman arattın.'İşe başlayacağım zaten.' dedi İklim heyecanla.
'Ne işi?' diye sordum. Bu kız çalışmıyor muydu zaten?
'Haberin yok mu? Çağla, Seçil ve İklim'i işten çıkardılar.' dedi Tufan. Kulağında küpesi olduğuna göre, buradan sonra eve gitmeyecekti.
'Diğerlerini anladım da, sen neden?' diye sordum İklim'e.
'Hikmet Bey'in babası geldi, bu ikisini işten çıkardı. Ben de senden rahatsız olmadığımı söylediğim için güvenlik şefi ismimi vermiş. Serdar ve Suat abi de söylemişti ama onlar eski, çıkaramazlar.' diye açıkladı İklim.
'Tufan sen ses çıkarmamıştın o gün bak şimdi aklıma geldi.' dedim hızla ona dönüp. İhaneti unutmayız yeğen.
'Olur mu canıım, ben de söyledim kimse duymamış.' dedi Tufan gülerek.
Bir kaç gün idare edebilir miydim bilmiyorum. Tanımam etmem, bir akşam birlikte oturduk diye aynı evde kalma samimiyetini nereden buldu bu kız, onu hiç bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı)
HumorHayat yapbozundaki eksik parçayı arayan Ahu'nun güldüren hikayesi 🐟 Büyüyoruz ve bu umrumuzda değil. 🎈