8.Bölüm-Doğru Mu Ahu?

7K 603 289
                                    


Merhaba

Keyifli okumalar 🧡

🎈

🎈🎈🎈

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🎈🎈🎈

Alihandro haklıydı.

Parka gelip sonsuz gökyüzüne doğru sallanıp içimi kuşlara döküyordum her zamanki gibi. Amansız çığlıklarımı burada sessizce haykırıyordum. Kuşlar bile kışa girmek üzere olduğumuz bu günlerde göç ediyordu, ben hep olduğum yerde sayıyordum.

Beni benden çok tanıyan insanlardan da nefret ediyordum artık.

İçimdeki huzurlu his, yukarı çıktıkça artarken, ne kadar süredir sallandığımın farkında bile değildim her zamanki gibi. Dudu teyzenin dediği gibi bir uzaylı olduğumu varsayarsak, burası benim tapınağım gibiydi.

'Yorulmadın mı?'

Kapalı gözlerimi açtım.

'Geç kaldın Giray.' dedim tepedeki yerinde beni izleyen Giray'a.

'Bayağı oldu geleli. Bozmak istemedim ama iyice transa geçtin.' dedi.

Salıncağı biraz yavaşlattım, hızım azalınca özgürlüğüm elimden alınmış gibi hissediyordum. Bu yüzden, hayatıma karışan insanlardan rahatsızlık duyuyordum.

Giray 'Kim üzdü seni?' dediğinde meşhur kahkahamı attım.

'Uzaktan arkadaşım olduğun çok belli, yakın arkadaşım olsaydın, beni kimsenin üzemeyeceğini bilirdin.' dedim neşeyle.

'Güzel taktik, kendimi kandırmayı ben de denemeliyim mutlaka.'

Gözlerimi devirdim. İkna etmeye çalışmak, hiç bana göre değil.

'Kahve sözüm vardı, hadi gel frambuaz.'

'Şimdi mi?'

'Belki yarın hiç olmaz, o yüzden şimdi tam zamanı.'

'Abla yütfen in artık, biz de binceez.' diyen küçük çocuğa baktım ve salıncaktan inip uzunca merdivenleri tırmandım. Erken saatte gelince tabi çoluk çocuk sıra bekliyordu sallanmak için.

Niye gittiğimi ya da nereye gittiğimi bilmiyordum, ayaklarım kendi kendine hareket ediyordu sanki.

Onunla ikinci defa yanyana geliyorduk. Gerçekten de, yakışıklı diyemeyeceğim kadar güzeldi.

Maşallah

'Giray, sen şu merdivenlere bir el atsan keşke.' dedim ellerimi dizime koyup dinlenirken.

Mahalleler arası bir soğukluk olmasaydı, insanın zaten bu merdivenlerden çıkacağı varsa da çıkamazdı çünkü çok dik ve uzundu.

'Ne bakımdan?' dedi.

'Zenginsin ya, asansör yaptırsan ne güzel olur.' dedim kıkırdayarak.

Giray gülümsedi.

'Hep geleceksen düşünürüz.'

SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin