Merhabaa kayıp balık Ahu'nun yol arkadaşları😍Bir önceki bölüm yorumları 900'ü geçince tabi benim duygular şelale 😭
Tüm hikayelerimin içinde yorum rekoru oldu gerçekten 💁♀️
Sizi yerim. Teşekkür ederim. Devamını beklerim 🙈
Arada cevap veremediklerim varsa da bildirim manyağı olduğum için kaynamış olabilir, yine de hepsini okudum tek tek 🧡
Şimdi okuma sırası sizde 👀
Çok çok uzun oldu, hatta en uzun... kontrol edemedim..
Keyifli okumalar 🎈
🎈
Kahvemi yudumlayıp fincanımı benzerlerinin yanında bastıbacak gibi kalan cam masaya bıraktım ve ayaklarımı fincanın hemen yanındaki küçük boşluğa uzattım.
Mesaim bitmesine rağmen restorandan ayrılmamıştım çünkü kıymetli, haşmetli teyzemle! yemeğe çıkacaktık.
Yunanistan' dan dönüşte ayaküstü bir kahve içmiştim Giray yüzünden ama bu sefer hemen sıyrılamayacak gibiydim.
Hem bu defa, Hazal da benimle gelecekti.
Sibel Hanım'ın, Hazal'dan hoşlanmadığını biliyordum Giray'la konuştuğumuzdan dolayı. Hazal da bunu açık ve net şekilde duymuş olmasa da, farkındaydı ve minnoş kalbi kırılıyordu.
Kimse benim kıvırcığımın minnoş kalbini kıramaz! Kırılması gereken bir şey varsa, ben kırarım.
'Ahu Hanım, meyve tabağı da yaptıralım ister misiniz?'
Bizim müdür dinlenme odasına girince ayaklarımı sehpadan indirdim.
Müdür, müdür müdür?
'Sağol Cevo, hiç lüzum yok, zahmet etmeyin.' dedim gülerek.
'Ahuu!'
'Tamam şaka yaptım. Birazdan çıkacağım, ayaklarımı dinlendiriyordum.' diye açıklama yaptım hemen. Ben odadan çıkmayınca merak edip geldiğini biliyordum. Normalde mesaimin bittiği saniye burayı terkettiğim için, meraklanmış olacaktı.
Başını sallayıp usulca yanımdan ayrıldı, ben de eşyalarımı dolaptan alıp restoranın önüne çıktım.
Çetin vardiyayı devralmış, Ayşegül benden yarım kadar saat önce çıkmıştı.
Bir kaç dakika bekledikten sonra siyah film camlı, geçmişimin korkulu rüyası olan araba restoranın karşısında durdu.
Hah, geldi benimkiler.
Bisikletimi restoranda bırakıp gidecektim, dönüşte beni eve kadar bırakacaklarını biliyordum.
Arabanın arka kapısını açtım ve kendimi içeri attım. İçerisi dışarıya nazaran serindi.
'Selam.'
'Hoşgeldin Ahu.' dedi yanımda oturan, bana tebessümle bakan Sibel. Giray önümde, abisi uyuz Koray şoför koltuğundaydı. Onun geleceğini bilmiyordum.
'Çok hoşbulduk, çok.' derken Giray ön koltuktan elini uzattı.
Onun uzattığı eli tuttum gerçekten hoş bulduğumu belli etmek istercesine.
'Belli belli.' dedi Koray tek eli direksiyonda, diğeri ile yeni çıkmaya başlamış kirli sakallarını sıvazlayıp.
Kuzenim olmasan yakışıklı çocuksun da, için boş be Koray.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı)
HumorHayat yapbozundaki eksik parçayı arayan Ahu'nun güldüren hikayesi 🐟 Büyüyoruz ve bu umrumuzda değil. 🎈