119.Bölüm - İçimdeki Çocuk

3.3K 444 444
                                    

Merhaba,

leylaaaaa347 iyi ki doğdun canım Leylim 💜

Keyifli okumalar 🧡

🎈

Bir haftasonu belası klasiğinin sonuna gelişim, Onur'un yüzüne kapıyı çarpıp kapatmamla oldu. Aynısını babam bile yapsa, tavrım budur.

Kahvehanelerde sabahlamak ne demek? Kaç yaşında bu adam?

Ergenlik çağındaki Uzay bile belli bir saatin sonunda eve gelirken, kafayı kolay yoldan para kazanmakla bozup, evi ocağı bırakıp gelmemek ne demek?

Ben de isterim, Allah yukarıdan üzerime para atsın ama o iş öyle değil.

Sadece duş almaya gelecek, otel gibi kullanacaksa evini, anasının evi tam yukarda. Gitsin yıkansın, ona eş de çocuk da lazım değil.

Onur ısrarcı davranıp kapıyı bir kaç defa daha çaldı ama ne Aslı ne ben açmaya yeltenmedik.

Beş dakika sonra zilin sesini yeniden duyunca sakince kalktım yerimden.

'Sana git diyorum, dilimizi anlamıyor musun?' dedim kapıyı açıp.

İklim ellerindeki poşetleri yere düşürdü benim sesim karşısında.

'Şey, gideyim -'

Yerdeki poşetleri aldım hemen.

'Gel içeri, sana demedim.' dedim kızın rengi bukalemun gibi değişince.

'Kime dedin?' diye sordu.

'Gir, anlatacağım.'

İklim içeri girip, misafirlerimiz olduğunu görünce selam verdi, odasına gidip ev kıyafetlerini giydi ve Aslı'nın, hazırladığı yemekten yedikten sonra salona döndü yeniden. Rastalı saçlarını tepesinde bir topuz yapıp, Güneş'i sevdi biraz. Bebek bir benim bir İklim'in kucağında gidip geliyordu. Bu durum Aslı'ya iyi geliyordu çünkü dinlenmeye fazlasıyla ihtiyacı vardı.

Aslı çay demlemeye kalktığı bir vakit, İklim'in yanına oturdum.

'Acilen iş bulman lazım.'

'Yarın haber verecek bir otel. Umarım olur, sonra söz gideceğim.'

'Biraz daha kalmana ihtiyacım var. Bencil olduğumu söylemiştim. Aslı ve Güneş ne yapacağına karar verene kadar burada kalacaklar. Bebek varken Aslı çalışamaz. Senden fazlasını istemiyorum. Kiraya destek çıksan yeter. En azından bir süre.' dedim.

'Ahuuu. Sen var ya, başkasına bencilsin kendine değil. Keşke kendini düşünen bir bencil olsan. Yufka yüreğinin altında ne gizli senin?'

'Sigara böreği.' dedim gülerek.

'Yarın bu iş olursa, akşam kutlama yaparız. Olmazsa telefonumu satacağım.'

'Yarın yapamayız, başka bir yere sözüm var ama iş olsun hele, bakarız. Sigara demişken, canım çekti. Varsa versene bir tane.'

'Dur çantamda, getireyim.'

'Getirme ben gelirim. Bebek var evde içemeyiz. Küçük odadaki arka balkona çık, geliyorum.'

Yanakları pembe pembe olmuş Güneş'in uyuyup uyumadığını kontrol ettim ve mutfaktaki Aslı'ya haber verip, arka balkona çıktım İklim'le birlikte.

'Teşekkürler, kalmama izin verdiğin için.'

'Çıkarlarım söz konusu olunca her şeye izin verebilirim.'

SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin