Merhaba,
Bekleyenlere....
Uzunca bir bölüm, hatasıyla seviniz :)
Keyifli okumalar :)
🎈
°
Sakince köşeme çekilmek isterken,
yuvarlak dünyada çekilecek bir köşem olmadığını çok sonra farkettim.
°🎈
1 ay kadar sonra...
Ağustos falan :)🪐
Zamana ayak uydurmak için elimden geleni yapıyordum. Gerçekten. Her bir şeyler zamanın istediği gibi akıp gidiyordu ellerimden. Ben de bir süredir savrulmayıp, zamanla birlikte akıp gidiyordum.
Karışırsam namerdim.
Saçlarım kendi kendine sağlıklı bir şekilde uzamıştı. Kınadan beslendiği için böyle canlı olduğunu biliyordum. Kestane rengi olan ama güneşte kızıla çalan ışıltılar gözüme hoş gelse de, saçlarımı turuncu bir portakal rengine döndürme isteğimi bastıramıyordum. Hayatın renkleri gibi...
Son dört aydır çalışmıyordum mesela. Okul tatil olana kadar okula gidip gelmekten başka bir şey yapmamıştım.
En bi sevdiğim.
Temmuz ayının başında Emniyet Genel Müdürlüğü, organize Seyhanlı suç çetesini çökerttiğim için bana onur ödülü olarak 10.000 TL verdikten sonra altı aylık kiradan payıma düşen kısmı ayırıp, kalanını ise aburcubura yatırmıştım. İpek'le birlikte yemediğimiz sağlıksız yiyecek kalmamıştı.
Şimdi ise, ağustos ayının kavurucu sıcaklığına aldırmadan Deniz'ciğime gidiyordum.
Villanın önüne gelip arabadan indiğimde, güvenlikten sorumlu bey abi taksi ücretini öderken, ben bahçenin yarısını geçmiştim bile.
Hem ayaklarına kadar gelecek, hem de üzerine para verecek değilim değil mi?
Elbisemin belinde bollaşan kemeri çözüp yeniden bağladım ve yürümeye devam ettim zengin ağacı olan palmiyelerin arasında. Sıra sıra dizili arabaların ışıltısı yine gözüme çarpıp aklımı karıştırıyordu.
Bakma Ahu bakma, günah.
Biz bu hayata başkalarının nasıl yaşadığını izlemeye gelmişiz diye düşünmeden edemedim.
Zile basıp kapının açılmasını beklerken, sırtımda asılı duran çantamı çıkardım ve elime aldım. Daha içeri girmeden soyunmaya başlamıştım.
Yazları elbise giymeye geçtiğimiz yıl yaz tatilinde Belma'cığımın hediye ettiği kıyafetler sayesinde alışmıştım ama bir şey söyleyeyim mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı)
HumorHayat yapbozundaki eksik parçayı arayan Ahu'nun güldüren hikayesi 🐟 Büyüyoruz ve bu umrumuzda değil. 🎈