83.Bölüm - Gizemli Geceler

4.1K 553 904
                                    

Merhaba,

Bölümün adını 'Yansın geceler, Pelinsu Ece'ler' yapacaktım, elim gitmedi eyy bilenler :) 🌸

coldfire__ 🧡🌸

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın piliz :)

Çok şey istiyorum ama bölüm sonunda bir kaç küçük sorum olacak, boş geçmeyelim :D

Keyifli okumalar 🦋

🎈

Akşamın karanlığı, insanları tüm gizemli cazibesini kullanarak hızla kendine doğru çekerken, binbir çeşit tuhafiyelerde olduğu gibi gerekli gereksiz her modelini bulabileceğimiz insan pazarını andırıyordu içinde bulunduğumuz sokak.

Benim içimin sokaklarında da böyle lambalar yanıyordu, ışığı gören geliyordu, kelebek misali.

'Kızlar, emin misiniz?' diye soran Berke, bugün bu cümleyi bilmem kaçıncı defa tekrar etmişti.

Barlar Sokağı. 

Deniz, iki dirhem bir çekirdek hazırlanıp, hediye paketi gibi süslenmiş, bir kurdelesi eksikken, Berke içeri girmeyeceği için pek özenmemiş, kot pantolon sweet kombininden vazgeçmemişti.

Nisan'ın maşalanmış, bukleli saçları önlerine dökülürken, fiziğine uygun elbisesi ile aynı Deniz gibi ışıldıyordu.

Ben bildiğiniz gibiyim demek isterdim ama üç kat sürdüğüm mat ruj, dudaklarıma ağırlık yaptığı için şuan konuşamıyorum.

'Paradise Lounge'

'Ben emin değilim, Ahu'yum.' dedim tabelası görünen mekana bakıp. 'Nisan da emin değil, ama Nisan zaten Nisan da değil. April. ' diye güldüm gergin dudaklarımın arasından.

Bu ağzımdaki şeye ruj demeye bin şahit lazım olduğunu söylemezsem olmaz.

Dudaklarıma tutkalla teneke yapıştırmış gibiydim. Gergin dudaklarım sanki dudak değil, cilası yeni atılmış ve ince astar boyası çekilmiş sunta kapıya benziyordu konuşurken.

Halbuki ne güzel rujlarım vardı Hazal'ın zulasından aldığım, kadife gibi yumuşacık.

'Şu restoran işini halledene kadar çalışmam lazım.' dedim Berke'ye cevapsız kalmaması için.

Nisan, kutlu doğum günümde kafede gördüğümüz kadınların verdiği ilanı kafasına takmış, görüşmeye zorla beni de getirmişti. Akşam 4 saat garson olarak çalışıp bize çok iyi rakamlar ödemeyi vadettikleri için kabul etmiştik.

Para deyince akan sular durur.

Kadınların bindiği arabanın şoförünü uzunca bir süre düşünmeme rağmen çıkaramamıştım. Belki de birine benzetiyordum. Yine de yaptığım şeyin bilincindeydim. İşkillenmiştim bir kere, gözümü dört açmıştım. Bunun için gözlüğümü bile takabilirdim gerekirse.

Deniz ilk gün mekana eğlenmeye gelmiş gibi oturup etrafı kontrol etmek istediğini söylemiş, Berke burada vakit ve nakit harcamak istemediğini söyleyip biz çıkana kadar başka bir yere gideceğini, terso bir şey olursa onu aramamızı söylemişti. Asıl sebebi, bizimle birlikte çalışmak istemesi ama erkek eleman ihtiyacı olmadığı için reddedilmesiydi.

Bir ya da iki ay devam edecek bu işi pek önemsemesem de, iş verenler oldukça titiz davranıyordu.

Kıyafet düzeni, giriş çıkış kontrolleri ve daha bir sürü teferruat vardı. Güvenlik önlemleri hat safhadaydı.

SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin