Merhaba,
Pazar tatlısı niyetine...
Daha çayımı içmedim, sizi bekliyorum 🧡
ElaEngin01 yetiştin iki gözümün çiçeği 💜 Deniz anası 😍
Küfürler için kusura bakmayın, bakarsanız da siz bilirsiniz :D
Keyifli okumalar 🦋
🎈
'Sikeyim, indirin beni!'
Tutunmaya mı çalışmalıydım, yoksa İpek'in kulaklarını kapatmaya mı diye düşünürken, yeni yeni küfürler duyuyordum Kerim Kutay'dan.
Bazıları bildik, bazıları çok değişik. Benim listemde bile böyle detaylı anlatılan küfürler yoktu.
Kendini ifade edemeyen insanların küfür ettiğini söylerdi Şerif Reis. Küfür ederken de görmemiştim pek. Hem o kadar haklıydı ki, bundan sonraki hayatımda hiç küfür etmemeye kararlıydım.
O biraz zor Ahu.
'Ne zaman bitecek bu amına koyduğumun oyuncağı?'
'Lan, sus artık sus.' diye bağırdım nihayetinde. İnsan soluksuz bir şekilde, bu kadar seri küfür edebilir miydi? O korkudan bağırıyordu, onun yerine ben utanıyordum.
İpek solumda, kolumun altında, Kerim Kutay sağımda ve evet o da kolumun altında duruyordu. Orada ne işi var dediğinizi duyar gibiyim.
Gitmiyordu.
Çünkü korkudan ölmek üzereydi. Bana 'erkeklik' tasladığı an ile şuanki arasında bir ürkeklik mesafedeydi.
Biri çocuk, birinin beyninin içinde soğan cücüğü var.
Ben ondan kurtulmak için İpek'le başka oyuncaklar keşfetmeye ve İpek'e bir daha amk dememesini tembihlemeye çalışırken, Kerim Kutay da peşimizden geliyordu ayaklarını sürüye sürüye.
Bana yardım etmeye çalışacak kadar iyi bir kalbi olduğunu düşünmüyordum, o kadar da değil çünkü pislik herifin tekiydi. Şuan korkuyor olması benim için bir anlam ifade etmiyordu. Pislik pisliktir. Bok boktur.
Katranı kaynatsan olur mu şeker?
Cinsini s-evdiğim cinsine çeker, Ahu.İçinde bir yerde, iyi kalpli biri varsa o da umrumda değildi. İnsanların içlerine karışıp güzel şeyler aramayı uzun süre önce bırakmıştım. Bütün kötülükleri yaptıktan sonra, 'özünde iyi bir insan' olduğunu düşündüğüm kimse yoktu etrafımda.
Ama benim kalbim temiz. Yav he he.
Herkes olmak istediği ya da karşısındakine göstermek istediği kişiydi, ötesi yok...
Başka planları vardı fikrimce Kerim Kutay'ın. Söylemelerine ve eylemlerine bakılırsa beni babasına karşı koz olarak kullanmak, doğrusu onu sinirlendirmek için kullanmak hoşuna gitmiş gibiydi daha çok. Kerem Seyhanlı canıma okumak için, gerçekten oğlunun sevgilisi olmadığıma emin olmak istemiş ve adamlarını peşime takmıştı. Kerim Kutay'ın bugün yanımızda olması, söylediğini doğrular nitelikte olunca Kerem Seyhanlı iyice deliriyor olmalıydı.
Yalan olduğunu farkettiği an bir şey yapacaksa buyursun gelsindi ama bizde misafir umduğunu değil, bulduğunu yerdi.
Allah ne verdiyse.
Gondola bindiğimizde önce dış kısımda bekleyip, sonra sanki biz gel demişiz gibi başlamaya saniyeler kala gelip yanımıza oturmuştu Kerim Kutay. Dakikalardır küfürden başka bir şey duymuyordu canım kulaklarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı)
HumorHayat yapbozundaki eksik parçayı arayan Ahu'nun güldüren hikayesi 🐟 Büyüyoruz ve bu umrumuzda değil. 🎈