Merhaba,
Keyifli okumalar 🧡
dhumeyrae seni kıracağıma 🤭
🦋
Anne tepkisi, baba korkusu, abi yargısı
Mahalle baskısı, komşunun gözü, ebesinin...Dayım mı görmüş? Halam mı duymuş? Dedem işitmiş
Anneannem küsmüş, babaannem kusmuş içindekiKimseyi takmadan yaşamak varken
Uyuyamaz oldum düşünmektenDevamı multide🎶🎶
🦋
🎈
'Doğru mu Ahu?'
'Hıı doğru.'
Kolumu bırakmadı.
'Ceylan.'
'Doğru.'
🎈
Alihan, kolumu tutmaya devam ederken, Sezen'in sesini duyunca içimden gelen gülme isteğini bastırdım.
Gelin, bütün mahalle çıkıp çıkıp parka gelin emi?
'Ay, sizi arıyorum kaç saattir. Telefona neden bakmıyorsun aşkım?'
Alihan renkten bile saymadığım kahverengi, hareli gözlerini benden ayırmadı ve derin bir nefes aldı. Öyle derindi bir nefesti ki, benim ciğerimde bile oksijen kalmamış olabilirdi.
'Telefonuna neden bakmıyorsun aşkı?' dedim. Alihan cevap vermedi.
'Siz ne yapıyorsunuz burada?'
Brezilya dizisi çekiyoruz Sezen.
'Ahu, doğru söyle.' dedi Alihan. Sezen konuşuyordu ama transa girmiş halde, onu duymamak için büyük bir efor harcıyordu.
Bu çocuk bana aşık mıdır nedir? Gerçi onu da anlıyorum, ben de olsam bana aşık olurdum hani.
'Doğru dedim ya.' dedim kolumu onun ellerinin arasından çekmeye çalışırken. Yemin mi etmemi bekliyordu, ne yani?
'Aşkım kızın kolunu bıraksana.' diye araya girdi Sezen kem gözlerini bizden ayırmadan.
'Aşkı kolumu bıraksana.' dedim dalga geçerek.
Alihan alnına dökülen birkaç tel saçı üfleyerek hareketlendirdi. Kolumu serbest bırakıp nihayet Sezen'e dönmeyi başardığında, Hazal ve Kürşat da yanımıza gelmişti.
'Ne oldu?' diye sordu Alihan düz bir tonda.
'Dudu teyze kalp krizi geçirmiş. Ambulansla hastaneye kaldırdılar. Neyse ki annem yetişti ve ilk müdahaleyi yaptı.'
'Ne!' diye bağırdım ve koşmaya başladım bütün gücümle. Niye ilk başta söylemek yerine boş boş laf salatası yapıyordu ki sanki!
Koşmaktan nefret ediyordum, nefret, nefret.
Ah, Duduşum ne oldu sana? diye soruyordum bir yandan koşmaya devam ederken.
Dudu teyzenin evinin önüne geldiğimde, annem, Neslihan teyze ve Muko'lar vardı.
'Anne, ne oldu? Ne olmuş? Duduş nasıl, nerede?' dedim nefes nefese.
'Dur kızım sakin ol. Kriz geçirmiş bahçede. Bereket, Seher eve geçerken komşular durdurmuş da hemen müdahale etmişler. Bilmiyoruz, biz de babanı bekliyoruz hastaneye gideceğiz.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı)
HumorHayat yapbozundaki eksik parçayı arayan Ahu'nun güldüren hikayesi 🐟 Büyüyoruz ve bu umrumuzda değil. 🎈