123. Bölüm - Döndüyse Dönektir

3.6K 487 676
                                    

Merhabalar,
Keyifli okumalar 🎈

🎈

Gecenin bir yarısı kusmak için kaçıncı defa yerimden kalktığımı saymadım. Şeytan evin ortasına kus diyordu ama sonra kim temizleyecek? Ayrıca şeytana uyacak değildim, benim projelerim aklına yatarsa o bana uysun.

Parayla birini çağırabilirdim.

Millete kusmuk mu temizleteceksin Ahu?

Saçmaladım...

Para beni bozar demiştim size. Yaratan kulunu biliyor, o yüzden fazla fazla vermiyor işte.

Yüzümü yıkayıp, annemin saklı sandığından çıkardığı yumuşacık havlu ile kuruladıktan sonra aynadaki yansımama baktım. Balodan dönünce Kül Kedisi'ne döner ya insan hani, ben bildiğiniz bal kabağına dönmüştüm. Kızarmış yanaklar, kusmaktan şişmiş gözler...

İçimdeki zehri attıkça yeni yeni idrak ediyordum bazı şeyleri. Hafızamı geriye sarıyordum. Partiye gittim, eğlendim, içtim içtim, sahneye çıktım. Sonra Ege'yi gördüm. Konuştuk hatta.

Ege'yi gördüm!

Dönmüş.

Döndüyse dönektir Ahu.

Telefonumu çıkarıp Fatih'i aradığımda saat gecenin ikisiydi. Üç, dört, beş hiç farketmezdi o an benim için.

'Efendim Ahu. İyi misin? Bir şey mi oldu?' diye açtı telefonu hafif uykulu bir ses tonuyla. Dönüş yolu boyunca onunla parti dışında hiç bir şey konuşmamıştık ve gecenin bu saatinde tarlası yanmış köylü gibi aradığım için telaşlanacağını düşünememiştim.

'Fatih'çim, biz eve gelmeden önce, ben duvarla mı konuşuyordum biriyle mi?'

'Biriyle.'

'Nasıl biriydi?'

'Erkekti. Tanımıyorum, ilk defa gördüm. ' dedi Fatih. Erkek olarak tanımlaması yeterli değildi.

'Duvar olmadığına emin misin?' diye sordum tüm ciddiyetimle.

'Eminim.' dediğinde güldüm, ciddiyet falan kalmadı.

'Emin misin? Yanlış oldu galiba. Ben Fatih'e bakmıştım.' dediğimde bir gülme sesi duydum.

'Aman. Bu saatte bari yapma Ahu.'

Sahiden doğru hatırlıyormuşum.

Yarım saat sonra, o arada iki defa kustuktan sonra daha doğrusu, Fatih'i tekrar aradım.

'Alo.' dedi bu defa.

'Fatih'çim, ne giymişti konuştuğum şahıs?'

'Ahu, yat uyu bak saat kaç olmuş artık. Biri mezarından çıkıp gelmiş gibi davranıyorsun.'

'Öyle sayılır. Neyse tamam. Biri vardı ama değil mi? Duvarla konuştuğumdan şüpheleniyorum.' dedim. Sarhoşlukla gerçeklik arasındaki o ince çizgide düz yürümeyi beceremiyordum. Zihnim hayali adımları zik zak çizerek atıyordu.

'Vardı Ahu, vallahi billahi vardı.' dedi Fatih beni ikna etmek ister gibi.

İkna olmadım. Gözümle görsem bir ihtimal olabilirdim.

Gözünle gördün ya Ahu?

Bir kere daha görsem, o zaman ikna olurdum.

Kendimi duşun altına attım ve parmaklarım buruş buruş olana kadar sıcak suyun altında kaldım. Banyodan çıktığımda saat gece üçü geçmişti. Üzerimde bornozumla uzandım yatağıma.

SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin