13. Bölüm - İçerde Misin Ahu?

6.3K 574 377
                                    

Selam,

Hiç bir şey sebepsiz değil hayatta😂

Keyifli okumalar 🧡

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın, sizi okumak en keyiflisi 🧡🎈

🎈

Çok değil, Alihan yanıma, nezarethaneye girdikten 30 dakika sonra görevli memur gelip kapının kilidini açtı.

'Serbestsin.' dedi bana bakarak.

Elimi yüzüme götürüp gözlerimi ovuşturdum.

'Memur bey, nihayet teşrif edebildiniz.' dedim olduğum zindandan çıkarken.

Burası zindandı, ama ne ben prensestim ne de Alihan prensti. Alihan prens olsa bile, zaten bölüm sonu canavarı Sezen'i yenememişti.

'Alihan reis eski dostumdur, rica edince kıramadım.' dedi genç memur yanakları kızararak.

'Ben çıkmıyor muyum ?' diye sordu Alihan.

'Reis seni en erken öğlene doğru bırakacağız. Prosedür.'

Alihan oturduğu banktan hareket etmedi.

Ona ters bakışlar atarak çıktım, memurun gösterdiği boş yeri imzaladım ve eşyalarımı, telefonumu alıp bahçeye ulaşıp derin bir nefes aldım.

Ne?

Alihan'ın başında bekleyecek halim yoktu.

Dışarıda babam ve annem arabanın içinde uyur vaziyette beni bekliyordu. Arabanın camına tıkladım, ikisi birden yerinden fırlayıp arabadan indi ve boynuma sarıldı.

'Ah kınalı kuzum. Benim bahtsız kızım.' diye ağlayan annemi, babam sakinleştirdi.

'Geçti Nana, bir yanlışlık olmuş işte, hadi evimize gidelim.' diyerek bana dönüp alnımdan öptü. 'Kardeşlerin bekliyor.'

Evimizin ana baba günü olduğunu söylememe gerek yoktur sanırım.

' Dudu Peri sabah sabah rüyanda beni mi gördün bebeğim? '

Bana bastonunu salladı oturduğu yerden.

'Dil de pabuç kadar. Biraz uslanırsın demiştim ammaa.' dedi gözleriyle beni süzerek. Boş bulduğum bir yere otururken Soner ayaklandı.

'Baş belası geldiğine göre, ben okula gidebilirim.'

'Git git haşikio. Mutluluğun formülünü öğrenirsen bana da haber ver.' dedim sırıtarak.

'Mutluluğun formülü çok açık.' dedi kendi yaptığı iğrenç şaka yüzünden yüzünü buruşturmuştu.

O sırada Merve kahvaltı sofrasını düzenliyordu ama kulağının maşallahı olduğu için bir anda öksürük krizine girdi.

'Neymiş o formül Soner?' diye sordu.

Soner Merve'ye gülümsedi.

'Sır.' dedi ve eliyle herkese selam verip bahçe kapısından çıkıp okula gitti.

🎈

'Muko bak bir daha sağda solda biri hakkında konuştuğunu duyarsam fena yaparım. İçerden yeni çıktım zaten, yine girer yatarım.'

Muko hariç herkes bana gülerken, Işık ve Uzay beni öperek okula gidecekleri için yanımızdan ayrıldı. Sabahın kör saatinde herkes benim için toplanmıştı. Bölüm sonu canavarı Sezen bile.

Bakışlarımı tekrar Mukaddes teyzeye çevirdim.

'Ahu tarihi eser kaçakçısıymış ne demek hele bir söyle bana Muko.' dedim hararetle.

SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin