Merhaba,
Keyifli okumalar 🧡🎈
Halı ile döşenmiş koridorda korumalar eşliğinde yürürken, kısa bir an yusuf yusuf olduğumu kabul etmiyorum.
Kuyruğumuzda olmasa da, kalbimizdeki alev cayır cayır yanıyordu evelallah.
Değil bu koridordan, çıkmaz sokaktan bile çıkacak bir delik bulurdum kendime.
Heyecanlı değildim evet ama sakinleşmek için Hasan amcanın tavsiye ettiği dört duayı okumaya başladım içimden yine de.
Üç kulhü, bir elham.
Manevi güç almayalım mı?
'Bir saniye Ahu Hanım.' diyen koruma siyah ceketinin iç cebinden çıkardığı küçük dedektör benzeri aleti bana dokundurmadan üzerimi kontrol etti.
He canım he, jartiyerimin askısında silah taşıyorum.
Senin jartiyerin yok Ahu.
Silahım da yok.
Hangi amerikan filmini izleyip beyinleri yıkanıyordu bu insanımsıların, merak etmiyor değildim hani.
Koridorun sonundan sağa, sonra sola, daha sonra yine sağa döndük. Labirent gibi bir yerdi daha önce tuvaletten öteye geçmediğim iç kısımlar.
Önünde durduğumuz altın rengi, oymalı kapıya tıklayıp içeri giren korumayı takip ettim ritmik hareketlerimin bozmadan.
'Efendim, Ahu Hanımlar geldi.'
Arkama baktım gayriihtiyari, -lar derken?
Sadık sen misin evladım?
Tijen, camın yanındaki sandalyede oturuyordu, koltuğu dışarı dönük olan kişiyi henüz görememiştim.
'Ah, hoşgeldin Ahu.' diyen Tijen daha sonra yanımdaki adama döndü, 'Sen gidebilirsin.'
Adam odadan çıkınca yüzüme yapışıp kalan yapmacık gülüşümü biraz normale çevirmeyi denedim. Böyle durmaktan çenem ağrımaya başlamıştı çoktan.
Üçikibir.
Büyük siyah koltuk ağır hareketlerle bana doğru döndü ve daha önce kötü yola düştüğümde gördüğüm gözlerle yeniden karşılaştım nihayet.
'Ahu'cum, seni hanımefendi ile tanıştırayım.' dedi ve koltukta oturan yaşlı, buruşuk muşambadan hallice kadını gösterdi Tijen.
Göz altlarındaki mor halkaları ve sarkmış derisi ve nursuz bakışları ile mezarda olması gerekirken karşımda duran kadına gülümsemeye devam ettim.
Böyle yapınca midem bulanıyor, başım dönüyordu iyice.
Acaba hamile miyim?
'Merhaba hanımefendi, ben Ahu.' dedim tebessümle.
O da sinsi bir gülüşle baktı yüzüme.
'Keriman.' dedi.
Amk diyerek çığlık atmak istiyordum sevinçten. Tepkilerim, bulunduğum ortamdan dolayı farklı çıkmak istiyordu ağzımdan.
Bir Sarıkız'ın, bir de Kerim Kutay'ın babaannesi kaşar.
'Memnun oldum.' dedim gülüşümü bozmadan.
Sen hiç memnun olmayacaksın.
Hoş beş faslı için beni karşılarındaki siyah deri koltuğa yönlendirdiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı)
HumorHayat yapbozundaki eksik parçayı arayan Ahu'nun güldüren hikayesi 🐟 Büyüyoruz ve bu umrumuzda değil. 🎈