1.Bölüm - Biz Kimiz?

18.3K 837 890
                                    

Öyle bir kelebek ol ki, Bütün tırtıllar seni örnek alsın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Öyle bir kelebek ol ki,
Bütün tırtıllar seni örnek alsın..
Uç uçabildiğin kadar, kimse için yere konma,
Bırak sana ulaşmak isteyen kanat taksın...

"H."

🎈🎈🎈

Kalbim güm güm çarpıyordu.

'Kız zilli, koşma dur, seni elime bir geçirirsem var ya etlerini tek tek yolacağım !

Ayaklarım popoma vura vura koşarken, arkamdan beni kovalayan Dudu teyzenin sesini hala daha işitiyordum.

' Duduş! Tamam söz bir daha yapmayacağım. ' diye bağırıyordum bir yandan koşarken ama, nafile.

Ben bile bu gencecik yaşımda nefes nefese kalmıştım, Dudu teyze bana mısın demeden koşmaya devam ediyordu ve işin kötüsü sesi iyice yakından gelmeye başlamıştı.
Mahallemizin çıkmaz sokağına girmekle büyük hata yapmıştım. Aslında hemen komşulardan birinin evine dalıp kendimi kurtarabilirdim ama sokağın sonundan gelen Alihan'ı, yani namı diğer Alihandro yu görünce hızımı kesmeden ona doğru koşmaya başladım.

Alihan'a çarpmama bir adım kala hızımı kestim ve omzundan tutarak kendimi durdurup arkasından zıpladım. Sırtına atlayıp bacaklarımı beline, ellerimi de boynuna sıkıca doladım.

'Kurtar beni Alihandro!' dediğimde geriye doğru ters bir bakış attı ve elinde sopasıyla beni pataklamaya gelen Dudu teyzeye döndü.

'Hayırdır Dudu Teyze, yine ne oldu? '

Yine?

'Ahdım var , bir tane vuracağım Alihan oğlum, indir bu zilliyi.'

Dudu teyzeyi fazlasıyla kızdırmış olmalıydım ki elindeki sopayı bana doğru uzatmışken, Alihan benimle beraber kendi etrafında bir tur dönüp sopanın bana gelişine engel olmuştu.

'Valla bilerek yapmadım Duduş. Affet lütfen.' dedim dudaklarımı ısırarak. Alihan'ın ensesinin kenarından eğilip bakınca çok kızgın olduğunu anlayabiliyorum.

' Dudu Teyze, ne yaptın da bu kadar kızdın ? ' diyerek bana hafifçe geriye döndü Alihan, devamında birşey söyleyecek gibi oldu ama hemen vazgeçti.

'Ah oğlum biz bu kızla ne yapacağız? Sabahtan beridir halı yıkıyorum bu yaşımda. Öğlen oldu, belim kopmak üzere. Bu deli sen gel duruladığım bütün halılara deterjan dök .'

Gülmemek için dudaklarımı ısırırken, Alihan'ın sinirle nefes aldığını hissettim.

'Tamam Dudu Teyze, sen git. Ben onu göndereceğim, hepsini kendi elleriyle durulayacak.' dedi.

Dudu teyze doğruluğunu sorgulamazdı çünkü Alihan, mahallemiz gençlerinin reislerinden biriydi. Söz verirse tutar, olacak derse oldururdu.

Dudu teyze ikna olup gidince, ben Alihan'ın sırtından inmeyi akıl edemesem de, o kenara kadar ilerleyip, beni yavaşça kaldırıma indirdi.

SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin