73. Bölüm - KKS Karakter Kanseri

4.2K 577 779
                                    

Merhabalar,

Kontrol edemedim  :D  😪

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın olur mu? 🌠🌟

Keyifli okumalar 🧡

🧡

Ahu zaman dilimine göre, bir miktar sonra...

'Göremiyorum, nayır, göremiyorum.'

'Şimdi?'

'Görüyorum, görüyorum.' dedim Yeşilçam oyuncusu edasıyla. Bazen o dönemlere ait olduğumu ve yanlış bir zamanda doğduğumu düşünüyordum.

Gözlerimi kontrol zımbırtısından ayırdım ve garip bir ifadeyle beni izleyen doktora baktım.

'Çok yüksek değil derecesi ama ders çalışırken falan kullanabileceğin bir gözlük yazacağım sana.'

'Ben ders çalışmam ki.'

'O zaman kitap okurken takarsın.' dedi önümdeki kağıda bir şeyler karalayıp.

'Kitap da okumam.'

'Televizyon izlerken, bilgisayara bakarken?'

Kafamı iki yana salladım.

'O zaman otobüs beklerken, hangi otobüsün geldiğini okumak için kullanırsın, en çok bu yüzden şikayetçi oluyor hastalarım.'

'O olur işte.' dedim.

Uzaktan hangi otobüsün nereye gittiğini anlayana kadar otobüs duraktan geçip gidiyordu. Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir sloganımdan hareketle, peşinden koşmuyordum.

Durakta bekle ki sıradaki otobüs gelsin.

Tabi ilerleyen aylarla birlikte, bisiklete binme sezonunu da bir sonraki yaza kadar kapatacağımı varsayarsak, işe - okula geç kalan ve eve geç dönen bir kız olup çıkacaktım uzağı bulanık gören gözlerim sayesinde.

En iyisi otobüs gelmeden gözlüğü takıp, binince çıkarmaktı.

Miyop olmak zor olsa da güzel yanları da yok değildi tabi.

'Ahu, el salladım görmedin mi? Sana gülümsedim ama geçip gittin? Neden selam vermedin?'  sorularına cevap verirken görmedim kelimesinin yanına çünkü miyopum diye ekleyebilecektim artık.

İnsan miyop olduğuna ancak bu kadar sevinebilirdi.

Doktordan çıktıktan sonra gözlük çerçevesi seçme işim yaklaşık beş dakika sürmüştü. Derecemle birlikte çerçevesini hazırlayıp, hazır olduktan sonra beni çağırıp deneme yaptıracaklardı. İlk defa gözlük alındığında ücretsiz olduğunu, standart çerçeveler dışında sipariş edilirse, ya da üç yıldan önce değiştirmek istersem ek ücret vereceğimi de böylelikle öğrenmiştim.

Bu gereksiz bilgiyi, beynimde az miktarda kalan boş kısma eklediğim için memnun olmasam da, öğrenmiştim bir kere.

'Şu mağazaya da bakalım.'

'Meri, lütfen ama lütfen bana alışveriş yapmaya devam edeceğim deme.'

Tanıştırayım. Bu Merve Şener. Şener Bakkal ve manavının, kiralık bir kaç dükkanın ve dairelerin ilerde miras kalacağı tek kız. Merve süslenmeyi ve alışveriş yapmayı çok sever. Abisi Gürkan' la - ki kendisi canım benim olur, haftalardır konuşmuyor. Param yok diye her gün ağlıyor ama alışveriş yapmaktan da geri kalmıyor.

Şener Gıda adına olan ticari kredi kartının hâlâ bloke olmaması gözlerimi yaşartsa da, Giray'dan aldığımız kayıt borcunun dörtte biri kadarını alışverişte harcadığımız aklıma gelince sinirlenmiyor değildim.

SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin