Merhaba,
Kadınlar günümüz kutlu olsun ey kadınlar ve geleceğin kadınları 🧡
Şimdiden gelecek kandilinizi kutlarım :)
Sermeraz şimdiden doğum günün kutlu olsun 🦋 nice mutlu senelere🎈
Kutlu bir hafta oldu :)
Keyifli okumalar 🦋
🎈
Bazı günler aynadaki yansımama bakıp yüzümde bir kaç yeni çizgi yakalıyordum şimdiden.
Gözlükler ve çizgiler de büyümeye dahil mi?
Bence öyle.
İçimdeki yaramaz çocukla anlaşamıyorduk bazen, aramızda kuşak farkı vardı sanki. Sebebi belki de dışarda olmak zorunda kaldığımız ve içimizde yaşamak istediğimiz kişiler arasındaki anlaşmazlıktan ibaretti.
Dış dünyaya ayak uydurmak istedikçe, sayıların önemi olmuyordu. Yaşlanıyorduk böylelikle.
Karşı koymak istediğim her şeyi yapmak istiyordum aynı zamanda.
"Çünkü benim hayatım. Bir defa yaşayacağım. Tekrarı yok."
Şerif reis, gece kulübü işinden dolayı bana biraz bozuk çalmıştı. Konunun benimle ilgisi yok, her baba gibi bana güvendiğini ama çevreye güvenmediğinden bahsetmişti.
Kim ulan bu çevre? Kimse güvenmiyor.
Hem belki, çevre de bize güvenmiyor.
Karşılıklı inatlaşmanın galibi ben, küseni babamdı. Ayrı evde kalma, boş vakitlerde çalışma konularını anlayışla karşılamış, sıcak bakmasa da mecbur kalıp kabul etmişti ama gece çalışma olayına şiddetle karşı çıkmıştı.
Bunların bütün sorumlusunun da Kerim Kutay olduğunu söylememe gerek yoktur sanırım.
Annem, Uzay'la birlikte ikisinin kulağını da çektiğinde sesini çıkarmamış yol boyunca kendi kendine söylenmişti. Anneme küfür etmediğini ama küfürlü konuşmaktan vazgeçmediğini belirtmek isterim.
İnci teyze beni idare ediyordu, ne güzel geçinip gidiyorduk. Kerim Kutay'la birlikte annemlere giderken, gece işten döndüğüm için yorgun olduğumdan bahsetmiş, laf arasında babama söyleyeceğini hiç düşünmemiştim.
Düşman listesi güncellendi.
Hazırdaki listenin başında Yağmur, ikinci sırada Kerim Kutay vardı, güncelleme sonrası sıralama değişmemişti ama olsun. Listeyi sürekli güncellemek kinimi taze tutmamı sağlıyordu.
Değer verdiğim insanlara öfkem diğerlerinden daha fazla oluyordu her zaman.
Mesela Kerim Kutay gözüme yumruk atsa bile, bir numara olamazdı benim için. Elalemin oğluydu. Bir bağımız yoktu ve sıradan insanlar kadar önemliydi benim için. Yani, önemsiz.
Yağmur öyle değildi. Birlikte yiyip, içtiğim, gülüp eğlendiğim, destek olduğum, yatıp kalktığım ve hayatımın özel anlarını paylaştığım biriydi. Kalbime yumruk yemektense, gözüme yumruk yemeyi tercih ederdim.
Fiziksel yaralar çabuk geçiyordu ama içerden aldığım yara geçmeyecekti. Bu yüzden listenin ilk sıralarında sevdiğim insanları tutuyordum.
Önceden sevdiğim.
Babamla küskün de olsak, beni öperek uğurlamıştı o gün evden. Bir hafta çalışacağım konusunda söz vermiştim.
Tutamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı)
HumorHayat yapbozundaki eksik parçayı arayan Ahu'nun güldüren hikayesi 🐟 Büyüyoruz ve bu umrumuzda değil. 🎈