23.Bölüm - Akşamdan Kalma

5.4K 534 414
                                    

Merhaba,

Hikayemizin daha geniş kitlelere ulaşması için tavsiye eder misiniz acaba ki? 😘

Kontrol etmedim,  yanlış varsa 🤷‍♀️

Keyifli okumalar🧡

🎈

'Olmaz çünkü onunla ben evleneceğim.' dedi Hazal.

'Ne!' diye bağırdık Giray'la aynı anda.

Hazal omuz silkip gülümsedi.

'Gülüşün çok tatlı dedi, mecbur evleneceğiz.'

🎈

Kurşun yedim, sol yanımdan...

'Kıvırcık, ne saçmalıyorsun?' diye sordum.

'Aynen kıvırcık?' dedi Giray da sorgulayan bir bakışla. Saçı başı biraz karışmış, acele ile gelmiş gibi bir hali vardı.

'Kıvırcık deme arkadaşıma.' diye kızdım Giray'a dönerek.

Hazal'ın çenesi titremeye başladı.

'Ne bileyim, sen iltifat edince ben de kendime gelinlik baktım.' dedi.

Kürşat'tan sonra evlenme fikrini kafasından tamamen sildiğini sanıyordum oysa ki. Yoksa öyle değil miydi?

'Soner, al şunları evlerine götür.' dedi Alihan sinirle.

O sırada Merve Hanım gürültümüzden rahatsız olup uyanmıştı.

'Eve gidemeyiz, anahtar yok.' dedim.

'Ben Hazal'la konuşacağım, buraya kadar gelmişken, öylece gidemem.' dedi Giray.

Bu ikisi hayırdır ya?

Alihan yanımdan ayrılıp ikisinin arasına girdi.

'Yok öyle bir şey, köyüne dön.'

Canım orası köy diiil, kasaba. Köy olan burası, köylü olan da biziz.

'Bana karışma Alihan reis. Giray'ı buraya ben çağırdım. O da geldi. Gelmek istemiş demek ki, madem geldi, konuşmamıza gereken önemli mevzular var. ' dedi Hazal Alihan'ın görüş açısından çıkıp Giray'a doğru tatlı tatlı bakarken.

Usta, mevzu mu var?

'Anahtar yokmuş reis, nereye götüreceğim ki?' diye sordu Soner oturduğu yerden kalkıp.

'İstersen sizin bahçedeki kümese götür de gözümün önünden götür.' dedi Alihandro ellerini iki yana açıp.

Ben gülmeye başladım o sırada. Tavukların yumurtlamasını görebilecektik böylelikle.

'Hadi gidelim.' dedim heyecanla. Şuan aklımda sadece kümeste yatıp, tavukları incelemek vardı.

Yumurta mı tavuktan çıkıyordu, tavuk mu yumurtadan?

Hadi onu geçtim, peki tavuğun götünden çıkan bir şeyi yemeyi kim akıl etmişti?

'Sen bir yere gitmiyorsun.' diyerek durdurdu Alihan beni kolumdan tutup.

Ben niye gitmiyorum?

'Ben niye gitmiyorum aslan parçası?' diye sordum.

Alihan bir an şaşırsa da kendini hemen topladı.

'Benimle geleceksin çünkü.'

Kimin kiminle nereye gideceği tam bir karmaşaydı şuanda.

'Merve, kalk hadi gidiyoruz.'

SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin