19.Bölüm - Çay Var İçersen

6.3K 558 390
                                    

Merhaba,

@sansli_pic_xd 🍀

Keyifli okumalar 🧡

🎈

'Hazal sana Ahududum diyor ama.'

Ben de ona gülümsemek istedim ama yapamadım.

'O nişanlı değil, diyebilir.' 
🎈

'Nişanlı deyince aklıma geldi, Muko cadısı beni istemeye geldiklerini söylemiş millete bir de. Bakar mısın şu densize?' dedim hiddetle.

Alihan kaşlarını yukarı kaldırdı.

'O konuyu hiç açma Ceylan.' dedi kafasını iki yana sallayıp.

'Niye? Ne oldu ki?' dedim.

Kafasını sallamaya devam etti.

Alihandro ile bu anlamsız bakışmayı sürdürürken, arkamdan gelen ayak sesleri duydum.

'Ahu Devran'ım, çocuğu kapıda niye bekletiyorsun? '

Ayak seslerini duymama rağmen, suç üstü basılmış gibi olduğum yerden sıçradım.

'Alihan, gel oğlum bir çay iç, gidersin.'

Yok içmez, o da şimdi gidiyor dememe kalmadan Alihan babamı başıyla onayladı ve benim yanımdan kıvrılarak geçip içeri girdi.

Sinsi.

Üzerindeki hırkayı askılığa asarken fısıldadı, 'Baban da evli ama Devran'ım diyor. '

Ben gözlerimi devirirken, o salona doğru ilerledi.

Bu çocuk daha şimdiden bana benzemeyi nasıl başardı acaba? Hayır nasıl?

🎈

'Bir çay daha içer misin?'

'Yok Nana teyze, kalkayım ben artık.'

3 bardak çay içtin zalimin oğlu, kalk istersen, çayımızı bitirdin.

'Otursaydın daha erken.'

Baba, bir sal artık.

Uzay, Alihan'ın gelişiyle ayaklanmış, az önceki uykulu halinden eser kalmamıştı.

'Alihan abi, senin düğünün ne zaman olacak?'

Ben halının desenlerini incelemeye devam ederken, annemin de Alihan'ın da bana baktığını hissedebiliyordum ama başımı yerden kaldırmadım.

Sadece bir kaç saat unutma şansım olan bu durum, bazen en uzak bazense en yakınım tarafından istemeyerek de olsa hatırlatılıyordu.

Olmayacak bir hayalin peşinde savrulduğumu hissettim yine, yine ve yeniden. Bu işin içinden çıkıp, onunla gerçekten birlikte olmamıza imkan yoktu. Olsa bile, Sezen her an karşımıza çıkacaktı, aynı mahallede oturuyorduk sonuçta.

Ahu...

'Bilmiyorum Uzay, bakalım.' dedi ve ayaklandı Alihan. Uzay'ın sorusu onun da canını sıkmıştı. Annem, babam ve ben Alihan'ı uğurlayıp gönderdik ama ben odama gidene kadar başımı yerden kaldıramadım.

Kendine bunu yapma Ahu.

🎈

Uzaylı istilası!

Ayağımdan yakalandım ve Uzay boşluğuna doğru çekiliyorum.

Dıdıdıdı. Kaptan, çıkarın beni bu kaptan.

SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin