71. Bölüm - Üçgen Peynir Ve Erimiş Dostluklar

4K 555 836
                                    

Merhaba,

Yorumlarınızı okumak üzere hemen kaçıyorum.

Hata varsa 💁‍♀️💁‍♀️

ratrhn 🧡

Beğenmeyi ve yorum yapmayın unutmayın lütfen ⭐🌟🌠

Keyifli okumalar 

 
🎈

Bazı günler öyle çok yoruluyordum ki, nasıl bu kadar çok yorulduğumu anlayana kadar bir kere daha yoruluyordum.

Hiç bir işle meşgul olmadığım ve öğleden sonra bütün günümü mahalleyi talan etmekle, çok canım istemezse de yatıp uyumakla geçirdiğim günleri anımsıyorum da...

Ne güzel günlerdi.

Öhm.

Tamam şimdinin de biraz gideri var ama hayat bazen taşımaya zorlandığınız bir yük gibi gelmiyor mu size de?

Bana çok geliyordu.

Çok yük.

Yeni insanlarla tanışmak... Onlara alışmak...

Çok zor.

Kendi dertlerin yetmiyormuş gibi onlarınkine ortak olmak zorunda kalmak...

Sanki dünyaya eziyet çekmeye gelmişsiniz gibi olmuyor mu size de?

~The İmam~ Arıyor...

Bakın, mesela içimden isyan bile edemiyorum. Sanki koynumda beslediğim gizli ajanlar beni ihbar ediyor, sol yanıma çizikler atıyor gibi hissediyorum.

Yaz bunu, güzel günahtı.

'Efendim Hasan amca.' diyerek açtım telefonu.

'Selamın Aleyküm Ahu, nasılsın?'

'A nokta s. İyiyim Hasan amca -da sen beni en son aradığında ben yurtdışındaydım, annem rahatsızdı bana söylememiştin. Neler oluyor?' dedim şüpheli bir bakış atarak.

O beni görmüyor olabilirdi ama Patrona Ahudevran isyanını bastırmak isteyen cisimlerce bu durum da ona bildirilirdi şüphesiz.

İbrahim Tatlıses' in şarkısının bir benzerini içimden söylerken de, imam durduk yere aramaz yani değil mi?

Ben de mutlu olmak, istemez miydim?
Şu yalancı dünyada
Yüce adalet böyle olur mu?
Tanrı kulunu hiç unutur mu?

İçine mi doğuyor, gönül gözü mü açıktır nedir? Yoksa isyan bayraklarını çektiğimi anlayıp neden arasın?  Rahat rahat isyan bile edemeyeceğiz, anlaşıldı.

Kesin dinleniyorum, kesin.

 
Ben insan değil miyim?
Ben kulun değil miyim?

'Yok kızım yok, cemaatten birinin akrabası mı varmış ne. Burs falan verecek birini arıyorlarmış aklıma geldin.'

'Ya senin ponçik yanaklarını yerim. Mecaz anlamda tabi Hasan amca.' diye kıkırdadım.

'Seni söyledim, haber bekliyorlar kızım.'

'Kaç para vereceklermiş? Yanlış anlama Hasan amca paranın hiç önemi yok, mühim olan miktarı.'

Hasan amcanın sesi kesildi, kıpkırmızı olduğunu düşününce tekrar güldüm.

'Ahuu.' dedi tatlı sert bir tonda.

'Teşekkür ederim Hasan amca. Ben ölene kadar ölme tamam mı? Selamı sen okudun ismimle birlikte ,cenaze namazımı da sen kıldır. Hakkını helal etmeyen olursa söylersin, Allah'a havale etsin.'

SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin