Keyifli okumalar 🧡
🎈
Kristal taşlı avizeyle bakışıyordum bir süredir. Önümde portakal suyum, sırtımda kuş tüyü yastık...
Olduğum yerden bakınca geleceğim çok aydınlık görünüyordu, tıpkı kristal avizenin duvara yansıyan parlak ışıkları gibi. Biraz klasik model olsa da avizenin bir servet değerinde olduğunu biliyordum.
Annem de parlak şeyleri çok severdi Belma'cığım gibi. Ben sevmezdim ama annem seviyordu işte. En çok yazları gökyüzünü sarıp sarmalayan yıldızları severdi. Yıldızları ben de severdim.
Hiç parlayan tek taş yüzüğü olmamıştı mesela. Sarı, ince bir alyansı vardı sadece. Parlayan bir tek taşın zarif ellerine ne kadar yakışacağını düşündüm gözlerimi avizenin ışıltısından ayırmadan. Anneme bir yüzük almaya karar verdim oracıkta.
Deniz oğlan tam karşımda, gözünü kırpmadan bana bakıyordu. Tavana baksam da üzerimde sabitlediği bakışlarını hissedebiliyordum.
Sormasını bekliyordum, sormuyordu. Anlatmamı bekliyordu, anlatmıyordum.
Bazen belalarımı başkalarına bulaştırdığım gerçeğiyle yüzleşiyordum. Arsız yanım gün geçtikçe zayıflıyor, güçsüz bir hale gelip beni zor durumda bırakıyordu.
Belma'cığım migren ağrısı yüzünden daha ben gelmeden uyumuştu, baba Şahiner, iş seyahati için yurtdışına gitmişti.
'Deniz Yıldızı?' dedim, ondan uzun süre ses gelmeyince. Lacivert saten pijamalarıyla oturmasını garipsemiyordum artık.
'Ahu balım?'
'Ne bakıyorsun iki saattir amk?' dedim boş bulunup.
Boyun posun devrilsin KKS...
Bir an sessizlik oldu. Nefes sesleri dahi kesildi.
'Aaa Ahu'cum, ne ayıp şeyler söylüyorsun!' diyen Belma'cığımı da Deniz gibi saten gecelikleriyle görünce yaslandığım yerden doğruldum panikle.
Neler söylüyorsun Ahu?
'Ya, küfür etmedim ki! Azıcık Mantıklı Konuş demek istedim.' diye savundum kendimi.
İyi düşündün bunu Ahu. Zeka mühim ama kullanmak daha mühim.
'Ay ben de şey sandım, neyse ne haber?' dedi platin sarısı saçlarına taktığı göz bandını iyice geriye ittirip.
Bu kadın makyajla mı uyuyordu yoksa estetisyeni çok becerikliydi bilmiyordum ama kesinlikle biz çirkin değildik, sadece onun gibi olmak için paramız yoktu o kadar.
Orası kesin Ahu.
'Ben konuşmuyordum ki mantıklı konuşayım? Neyse, anne hazır Ahu' da burada, şu benim arabayı versen diyorum.'
Deniz bir süredir arabasızdı ve taksilerde perişan oluyordu.
Kimden ötürü?
'Evet Belma'cığım, artık arabamızı versen diyorum. Kış kıyamet oldu mevsim, ıslansın mı bu çocuk?' dedim.
Vallahi onu düşündüğümden... Yoksa beni restorana bırakamaması falan hiç önemli değil.
'Ama sen dedin ki-'
'Ya ben ne dediğimi biliyor muyum hayatım? Bana ne bakıyorsun? Benim yaptığımı yap, dediğimi yapma, hatta sen ikisini de yapma miss Turkey kraliçesi. '
'Ha şunu bileydin.' dedi Deniz araya girip.
'Sen sus, karışma bize.' dedim ve Belma'cığıma döndüm yeniden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı)
HumorHayat yapbozundaki eksik parçayı arayan Ahu'nun güldüren hikayesi 🐟 Büyüyoruz ve bu umrumuzda değil. 🎈