18.Bölüm - Ceylan'ım

7K 588 282
                                    


Merhaba,
Keyifli okumalar 🧡

🎈

2 gün sonra...
Şener Bakkal

Bakkalın kasasının olduğu ve önünde çikolata, sakız ve şekerleme dizili mavi parlak bir boyası olan ama bir o kadar da eski masanın altındaydım.

Orada ne işin var dediğinizi duyar gibiyim.

Saklanıyorum.

'Merve, sen kapının önündeki cipslere bir bak bakalım hâlâ oradalar mı?'

Alihandro'nun Merve'yi dışarı gönderdiğini duyunca son duamı etmeye başladım.

2 gündür, onu görünce köşe bucak kaçmanın sebebini nasıl açıklayacaksın Ahu?

Arkadaşlar, utanıyorum!

Ben, arsızlığımla ünlü ben, kimseden çekinmeyen ben, bana bir şey oldu.

Gözümün önünde bir çift siyah spor ayakkabı belirince yutkundum.

'Ceylan.'

'Aaa-lihandro! Selam.' dedim eğildiğim için yüzüme gelen saçları üfleyip.

'Orada ne aradığını sorabilir miyim?' dedi, ciddi bir ifadesi ama yumuşacık bir sesi vardı.

'Bu günlerimi.'

Yüzüme anlamamış gibi baktığı için açıklama gereği duydum.

'Dudu teyze , bu günlerini çok ararsın demişti de.' diyip olduğum yerden çıkmaya çalışırken, o bana gülerek elini uzattı.

Onun elini tutmak yerine, Merve'nin sandalyesine tutunup ayağa kalktım.

'Tamam, her şey düzelene kadar dikkat edelim dedik de, niye benden kaçıyorsun?' dedi ciddileşip.

Yere koyduğum için tozlanan ellerimi, masadaki ıslak mendille silmeye başladım.

'Dikenlerin batıyor.' dedim duruşumu dikleştirip hiç ona bakmadan.

'Ceylan'ım.'

Kim? Kimin Ceylanı?

Yanaklarıma hücum eden kan hücrelerini tanelerine kadar hissettim bir anda.

'Deme öyle.' dedim şekerlemeleri düzeltirken. Başka şeylerle oyalanmam gerekiyordu.

'Hazal sana Ahududum diyor ama.'

'O nişanlı değil, diyebilir.'

Elleriyle kaşlarını düzeltti hafifçe, sonra bileğinde duran ve uzun yıllardır taktığı saate baktı.

'Dükkana geçmem lazım. Bir iki dakika görmek için 1 saatlik öğle aramı seni arayarak geçirdim. Kaçma Ceylan, bir kere yakaladım. Bir daha bırakmam.' dedi ve geldiği gibi uzaklaştı.

Kapının kapanması ve aynı anda açılması bir oldu.

'Ahuuu.'

Merve mavi gözlerini kocaman açarak, soğuktan kızarmış burnuyla birlikte içeri girdi.

'Meri?' dedim onun gibi gözlerimi açarak.

'Reis sana fena aşık olmuş.' dedi hayran hayran havaya bakıp.

'Sussana kızım.'

'Ay, göt kadar mahallede iki gündür köşe kapmaca oynuyorsunuz. Madem öyle yapacaktın niye çocuğa aşığım dedin. Zavallı Alihan.' diyerek kasanın yanındaki sandalyesine oturdu.

SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin