Merhaba,
Bölümü şimdiden paylaşıyorum lütfen karşılıksız kalmasın :)
Bölümleri beğenmeyi unutmayın olur mu? ✴️🌠
Hata varsa, affola 🙏
ratrhn o dişçiye gidilecek 🎈
Keyifli okumalar 🧡
🎈
Kaderimse de, çilemse de çekemem arkadaşlar...
Çeken çeksin.
Hatta, beni çekemeyen besmele çeksin, en azından ilerde faydasını görür değil mi?
Ne diyordum?
Gerginlikten iyice terleyen avuçlarım diyordum ve zeminin ortasına çizilmiş, parlayan büyük yıldız motifinin üzerinde alternatifleri düşünerek bekliyordum.
Şarkı yarışması seçmesinde, şarkımın sözlerini unutmuş solist gibi olan güvensiz duruşumu dikleştirdim zor da olsa.
Koşsam asla kaçamazdım.
Ölmüş numarası yapmak en mantıklısıydı.
Tijen'in çirkin sesi bulunduğumuz salonda yankılanırken ne dediğini anlamıyordum, beynimdeki uğultular dış dünyayı duymama izin vermiyordu.
Polise de güvenmeyeceksek kime güveneceğiz?
Keşke babamı arasaydım.
O gelip beni kurtarırdı. İşin ucunda ben varsam kanun, kural tanımazdı. Biraz ekşın - dikşın olurdu, fazla gürültü çıkarırdı. Hiç değilse garanti sayı olurdu.
Açık arttırmanın başladığını, localarda yanıp sönen ışıkları görünce farketmiştim.
Kim beni alacaktı acaba?
Kendimi her anlamda mal gibi hissetmeye başladım hayatımda ilk defa.
Bilirsiniz, genelde kendime toz kondurmayı sevmem ama çamura batmak üzere olduğum için, savunulacak bir yanım da yoktu haliyle.
Üç, sekiz ve on bir numara arasında sırayla gidip gelirken, üç numara rakamı arttırmayıp geri çekilince derin bir nefes aldım.
Adam çirkindi, bari güzel birine gideyim.
Saçmalama Ahu.
Panik butonum açık kaldığı için ne düşüneceğimi ve ne yapacağımı düşünmekte zorlanıyordum.
Paha biçilemez benliğimi satın alacak kişi daha anasının karnından doğmamıştı ama, bakalım.
Arttırmaya dahil olan, on sekiz, yedi numara ile locasının camı siyah film kaplı yirmi ve yirmi beş numarayı görmeye çalıştım.
Kimliği belli olmasın diye gizli katılım yapan beş kişiden üçü diğer kızlara talip olmuştu.
Yaklaşık ona yakın locadan ışıklar hızla yandığı için en yüksek teklifi kim vermişti, en son kimden devam ediyordu takip edemiyordum.
Gözlerim karardı.
Hiç bayılmanın sırası değil Ahu.
Heyecandan yemek yemediğim için oluyordu yoksa hâlâ korktuğum söylenemezdi. Kendimi kurtarırdım bir şekilde ama polis baskın yapmazsa, suçlular cezasız kalırdı.
Localardaki ışık sayıları azalmaya başlayınca, geride kalanlara baktım gözlerimi kısarak.
Beş numara sen de çekil git lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı)
HumorHayat yapbozundaki eksik parçayı arayan Ahu'nun güldüren hikayesi 🐟 Büyüyoruz ve bu umrumuzda değil. 🎈