Een paar dagen later is het zo ver. De Volturi is aangekomen en ze hebben hun plan al klaar. Ze willen Alec's band met Silvie zo manipuleren dat hij haar aanvalt zodat ik Alec dood. Als dat niet werkt manipuleren ze mijn band met Alec en Seth, zodat mijn band met Seth sterker word en die met Alec zwakker. Daarna vallen ze Alec en Seth aan, zodat ik Alec vergeet en Seth zal beschermen. In de verwarring zal Felix Silvie meenemen en leegdrinken. Ze denken dat ze ons kunnen verrassen, maar wij staan ze al op te wachten.
Ik hou Alec's hand stevig vast en Sem en Silver beschermen Silvie. Als de Volturi het veld op komt kijk ik ze woedend aan. 'Je kan onze band niet breken Aro. Je mag het proberen, maar het gaat je niet lukken.' Zeg ik fel. Opeens stapt Jane naar voren en zakt Alec in elkaar. Ik zie aan zijn ogen hoeveel pijn hij heeft en richt me woedend op Jane. 'Stop er mee!' Roep ik woest en steek mijn hand uit. Jane vliegt naar achter, maar Alec ligt nog steeds trillend op de grond. Ik kniel bij hem neer en sla mijn armen om hem heen. 'Stop hiermee, alsjeblieft doe hem geen pijn!' Huil ik met tranen mijn ogen.
Opeens stopt Alec's pijn en er ontstaat een visueel schild om ons heen. Ik kijk mijn moeder dankbaar aan, maar het is Bella die ons gered heeft. 'Carlisle vertelde ons wat ze van plan waren, dus besloten we jullie te helpen.' Vertelt ze. Ik pak de trillende Alec op loop naar mijn moeder toe. 'Breng Alec en Silvie in veiligheid, ik ga mijn strijd met de Volturi uitvechten.' Mijn moeder knikt en wil weglopen, maar word opeens geraakt door een bliksemschicht. Geschrokken draai ik me om een zie een nieuwe vampier jongen staan. Hoe kon hij door Bella's schild heen komen en mijn moeder raken?
Ik schud mijn hoofd. Geen tijd om daar over na te denken. 'Mam, als het weer gaat, wil jij Bella dan helpen om hun gave's tegen te houden?' Vraag ik. Mijn moeder knikt en staat weer op. Meteen houd ze alle gave's tegen met magie. Ik richt me op Seth. 'Seth, ik weet dat je Alec niet mag, maar alsjeblieft help me hem te beschermen.' Zeg ik. Hij knikt en ik kijk Eden aan. 'Jij ook Eden.' Eden knik. 'We zullen hem beschermen Fate.' Zegt hij en loopt naar Alec toe.
'Fate, doordat je Alec wil beschermen breng je andere onnodig in gevaar, je moeder moet haar krachten gebruiken om die van ons tegen te houden en je vrienden moeten het kind en Alec beschermen. Jullie zijn in de minderheid en en je kan het beter op geven.' Zegt Aro. Ik glimlach mysterieus. 'Dat heb je mis Aro, toen ik in Italië was heb ik wat vrienden gemaakt.' Zeg ik en klap in mijn handen. Tientallen wolven verschijnen en ik zorg dat ze even sterk zijn als mijn soortgenoten. De wolven beginnen te groeien en grommen naar Aro.
'Dit zijn de wolven uit het bos waar ik heen ging als de toeristen kwamen. Ik heb toen tijd met ze doorgebracht en weet je Aro ze zijn nogal loyaal.' Zeg ik en vlieg de lucht in. 'Je hebt twee keuze's, jullie gaan nu weg en laten Alec en mij met rust of je vecht en dit is jullie einde. Je weet dat we van je kunnen winnen Aro. We zijn met veel meer, we hebben magie en de krachten van Eden en Alec.'
Aro lijkt even na te denken en kijkt me dan woedend aan. 'Dit is nog niet voorbij Fate.' Zegt hij en wil wegrennen. Ik laat ze bevriezen en daal naast ze neer. Volkomen kalm kijk ik Aro aan. 'Ja, dat is het wel, want ik laat jullie dit alles vergeten.' Zeg ik en wis hun geheugen. Ik laat ze alles over ons vergeten en laat ze denken dat Alec in een strijd is omgekomen. Daarna stuur ik ze terug naar Volterra en ze zijn in een flits weg. Ook de wolven laat ik terug veranderen en stuur ze terug naar huis. Hun geheugen wissen is niet nodig, ze vormen geen gevaar, voor mij of voor Alec.
Als ik me om wil draaien en naar mijn familie wil lopen vliegt Jane op me af. Ik draai me bliksemsnel om en verander in een tijger. Ze kijkt me geschrokken aan en ik laat haar bevriezen. Daarna verander ik terug en vlieg met haar de lucht in. Ik wis haar geheugen en daarna begin ik rondjes te draaien. Ik geef haar nog een paar flinke trappen en stuur haar daarna terug naar Volterra.
JE LEEST
The Indian Wolf Girl
WerewolfDit verhaal gaat over het indianen meisje Luna dat geboren wordt als de dochter van het stamhoofd van de wolven stam. Ze blijkt geen gewoon weerwolf meisje te zijn. Op jonge leeftijd ontdekt haar vader dat ze magisch krachten heeft, wat haar heel b...